13 Μαΐ 2013

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης έγινε διαφημιστικό γραφείο;

Μια πολύ περίεργη πρόσκληση μας ήρθε σήμερα στο Facebook από το προφίλ του Χασδάι Καπόν. Ο Χασδάι Καπόν λοιπόν μας καλεί σε μια...
επίδειξη μόδας που θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης. Με τίτλο "Η υψηλή ραπτική συναντά την ανακύκλωση". Για φιλανθρωπικό σκοπό φυσικά. Ένας, για να λέμε και του στραβού το δίκιο... αχταρμάς! Αλλά έχει και καλύτερο.



Ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα παράσχει στέγη και προβολή σε μία επίδειξη μόδας που θα πραγματοποιηθεί στο ΣΜΑ του Φοίνικα. Ο τίτλος της επίδειξης είναι "Η υψηλή ραπτική συναντά την ανακύκλωση". Δεν είναι όμως και πολύ πρωτότυπος αφού η ίδια σχεδιάστρια το 2010 είχε κάνει επίδειξη μόδας, πάλι για φιλανθρωπικό σκοπό, στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.



 Δυσκολεύομαι πολύ να συνδέσω την ανακύκλωση με τον Άγιο Στυλιανό στον οποίο θα διατεθούν τα έξοδα της εκδήλωσης (τιμή εισόδου 10€). Επίσης αδυνατώ να πεισθώ πως όλοι όσοι θα συμμετάσχουν (μοντέλα, η παρουσιάστρια κ.α) θα δουλέψουν δωρεάν, ειδικά δε η Μπέτυ Μαγγίρα που θα έρθει κι από την Αθήνα για το event. Η epi-direct που έχει αναλάβει το promotion της εκδήλωσης δεν θα πληρωθεί; Η ανακύκλωση πού κολλάει σε όλο αυτό (και πάλι αναρωτιέμαι). Επίσης αν δεν κάνω λάθος οι επιδείξεις μόδας γίνονται για να προωθήσει ένας σχεδιαστής την δουλειά του. Δηλαδή ο Δήμος Θεσσαλονίκης σπονσοράρει την προώθηση της δουλειάς μιας σχεδιάστριας μόδας; Έλα μου όμως που δεν είναι η πρώτη φορά που ο Γιάννης Μπουτάρης "σπονσοράρει" την συγκεκριμένη σχεδιάστρια... Δείτε την εικόνα παρακάτω και θα καταλάβετε...


Αλήθεια από πότε ο Δήμος Θεσσαλονίκης προωθεί ιδιωτικές πρωτοβουλίες τέτοιου τύπου; Έχει γνώση του ποσοστού των εσόδων που θα διατεθούν στον Άγιο Στυλιανό; Γιατί δεν αναφέρει καν η πρόσκληση "μέρος των εσόδων" αλλά "τα έσοδα".

Εδώ για να παντρευτεί κανείς σε αίθουσα του Δήμου πρέπει να πληρώσει, διαθέτει δωρεάν χώρο ο Δήμος για να διαφημίσει την δουλειά του ένας ιδιώτης επιχειρηματίας; Και διαφήμιση δωρεάν; Σέβομαι απόλυτα την προσπάθεια κάποιων να βοηθήσουν ανθρώπους και ιδρύματα που έχουν ανάγκη  ωστόσο πρέπει να διασφαλίζεται η διαφάνεια της διαχείρισης των εσόδων τέτοιων εκδηλώσεων. Και σε κάθε περίπτωση ο Δήμος Θεσσαλονίκης δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως φορέας δημοσίων σχέσεων και προβολής ιδιωτικών                        
                                                                       επιχειρήσεων. 
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη