13 Μαΐ 2013

Μπερδέψατε το ηθικό υπόβαθρο με τον ηθικό υπόβοθρο

Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης

Με απόφαση του κ. Στούρνου εξαιρούνται από την υποχρέωση υποβολής δήλωσης «πόθεν έσχες» τα μέλη του ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ. Αυτοί, δηλαδή, που θα αποφασίζουν για την εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου που αποκτήθηκαν με τον ιδρώτα όλων μας και τις μίζες των ηγετών μας, προκειμένου να επιτύχουμε τους στόχους της δανειακής σύμβασης.
Προσπαθώ να καταλάβω το σκεπτικό της απόφασης. Γιατί, άραγε, αυτοί να εξαιρούνται; Γιατί δεν πρέπει να ελέγχονται, αν πλούτισαν κατά τη διάρκεια άσκησης των καθηκόντων τους; Μήπως επειδή δεν πρέπει να πληροφορηθούμε τη σημερινή περιουσιακή κατάστασή τους; Γιατί άραγε;
Την ώρα που σκεφτόμουν αυτά, θυμήθηκα το προχθεσινό δελτίο ειδήσεων του Extrachannel. Η Ανδριάνα, μαθήτρια Γ’ Λυκείου που περιμένει να δώσει σε λίγο εξετάσεις για τα ΑΕΙ, τηλεφώνησε για να πει ότι δεν την ενδιαφέρει, αν θα δώσει εξετάσεις λίγο αργότερα εξ αιτίας της απεργίας των καθηγητών. Περισσότερο την ενδιαφέρει και την απασχολεί αυτό που βιώνει η οικογένειά της και εκείνη: τα χαράτσια, η ανεργία, η μείωση μισθών, η μελαγχολία. Με πολύ ωραία ελληνικά είπε αυτό που αισθάνονται 3 στους 4 Έλληνες σήμερα, όπως έδειξε πρόσφατη δημοσκόπηση. Κι’ αφού τηλεφώνησαν άλλοι 2-3 τηλεθεατές για να πουν τα ίδια περίπου και να συγχαρούν την Ανδριάνα, τηλεφώνησε και ένας χημικός μηχανικός για να συγχαρεί τον Κουβέλη που κάνοντας την υπέρβαση ένωσε τις δυνάμεις του με ΝΔ-ΠΑΣΟΚ για να σχηματισθεί η παρούσα κυβέρνηση που θα μας βγάλει από την κρίση. Εμβρόντητος ο Άκης Παυλόπουλος ψέλλισε «Το 1,5 εκ. των ανέργων δεν σας απασχολεί;». «Αυτό είναι το τίμημα που πρέπει να πληρώσουμε. Κι’ εγώ έχω ανέργους στην οικογένειά μου, κι’ εμένα μου έχει μειωθεί ο μισθός», απάντησε ο χημικός μηχανικός. Επί τέλους βρήκα τον 1 στους 4 μονολόγησα.
Και καπάκι μού ήλθε η δήλωση του μεγάλου Καρχιδάκη, ο οποίος με ενημέρωσε ότι το ΠΑΣΟΚ προέβη σε υπερδανεισμό, επειδή δεν είχε επαρκή έσοδα. Κι΄ εγώ ρε μεγάλε δεν είχα επαρκή έσοδα, εξ ου και υπερδανείσθηκα, αλλά συ και οι υπόλοιποι 155 παλαμοκρούστες του ΓΑΠ μου είπατε ότι κακώς υπερδανείσθηκα και ας πρόσεχα. Και όχι μόνον αυτό. Μου είπατε ότι πρέπει να ανακεφαλαιοποιήσω τις τράπεζες που με υπερδάνεισαν, αλλά χωρίς να απαλλαγώ από τις υποχρεώσεις μου προς αυτές. Εσείς όλα τα λαμόγια που υπερδανεισθήκατε ως κυβέρνηση για να αγοράζουμε άχρηστα οπλικά συστήματα και να εισπράττετε μίζες ή να προμηθευόμαστε υπερτιμολογημένα αγαθά και υπηρεσίες, πάλι για δικές σας μίζες και μόνον, γιατί δεν πληρώνετε τώρα από την τσέπη σας αυτά τα δανεικά, αλλά καλείτε εμάς να τα πληρώσουμε; Και σαν να μην έφθαναν όλ’ αυτά, ψηφίσατε και διάταξη που απαλλάσσει από ποινικές ευθύνες τους τραπεζίτες που υπερδάνεισαν το κόμμα σας χωρίς εξασφαλίσεις. Κι’ αυτά θα πληρώσω και εγώ ρε Καρχιδάκη.
Πόση απόσταση χωρίζει την Ανδριάνα από τον Καρχιδάκη. Πόση απόσταση!

Σωτήριος Καλαμίτσης
Φίλος του γιατρού Γωγούση
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη