13 Μαΐ 2013

Επίδομα ανεργίας

του Βλάση Γωγούση


Ξέρω, θα γίνω πάλι δυσάρεστος αλλά….. ΖΕΜΑΝ ΦΟΥ !!.
( Σημ,. Ξέρω πως γράφεται στα Γαλλικά - 10 χρόνια γιατρός του Γαλλικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ήμουν, άλλωστε !) αλλά έτσι όπως τόγραψα το κατάλαβαν και το …χαρήκαν ¨ΟΛΟΙ ! ).
Ρωτώ λοιπόν :
¨ΟΣΟΙ παίρνουν το περιβόητο επίδομα ανεργίας , τι κάνουν;;
Μένουν άπραγοι ή ψάχνουν να βρουν κάποια δουλειά;
Είναι αυτονόητο , βέβαια, πως αν βρουν δουλεία και την δηλώσουν, χάνουν αυτόματα το επίδομα .
Άρα η συντριπτική πλειοψηφία δεν τo δηλώνουν - κορόϊδα είναι ; - ( μου θυμίζουν τις άγαμες θυγατέρες που παίρνουν τη σύνταξη του αποβιώσαντος πατρός και παντρεύονται χωρίς να το δηλώσουν ή ζουν σαν παντρεμένες και δεν …παντρεύονται - για να μη χάσουνε τη σύνταξη ).
Και τώρα επί του προκειμένου :
Σας ρωτώ, υπάρχει ένας από σας που να ΜΗΝ άκουσε από τον μπογιατζή, τον πλακά, τον υδραυλικό, τον ηλεκτρολόγο, τον σοβατζή, τον κλειδαρά, τον κηπουρό, τον χτίστη, τον επισκευαστή πλυντηρίων, ψυγείων , φούρνων, τον μαρμαρά, την περιβόητη φράση :
« Α! , αν θέλεις απόδειξη θα πληρώσεις και το ΦΠΑ=18% παραπάνω ».
Θυμάστε τι είπατε τότε;;
«Άς`το , να μου λείπει , δεν θέλω απόδειξη »!

Ε ! λοιπόν, οι περισσότεροι απ` αυτούς δηλώνουν άνεργοι και παίρνουν και το περιβόητο ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ.
… ΓΩΓΟΥΣΙΟΣ ΠΡΟΤΑΣΗ !!!! : ¨ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ παίρνουν το επίδομα ( όχι μόνο απ` τους παραπάνω αλλά και ΟΛΟΙ οι άλλοι ) , - αντί να κάθονται άπραγοι ( όπως δηλώνουν οι ίδιοι ) - να είναι υποχρεωμένοι να εργάζονται - για 4 ώρες κάθε μέρα - σε Γηροκομεία, Νοσοκομεία, Ορφανοτροφεία, Παιδικούς σταθμούς, Σχολεία, και σε άλλα κοινωφελή ιδρύματα .
Άλλωστε με το πρόσφατο κλάδεμα μισθών, και ημερομισθίων το επίδομα ανεργίας δεν διαφέρει και πολύ απ`αυτά !
Πως σας φαίνεται;;;

Δρ Βλάσης Γωγούσης


ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ :

και μη μου πείτε για τους φοροφυγάδες και τους «φακελάκηδες» γιατρούς , γιατί ευθύς αμέσως , παραθέτω το παρακάτω άρθρο μου , που αναρτήθηκε πέρυσι στο διαδίκτυο και έκανε τον γύρο της Ελλάδας.
( και βέβαια - άλλο κουσούρι μου αυτό - τα υστερόγραφά μου είναι συνήθως μεγαλύτερα από τα κυρίως άρθρα μου !!).

...Τα ΦΑΚΕΛΆΚΙΑ των ΓΙΑΤΡΩΝ κι` ΕΓΩ


« Εμένα , τον ΒΛΑΣΗ ΓΩΓΟΥΣΗ , που άσκησα επί μισό αιώνα την Παθολογία και πέρασα του Θεού τα πάθη ,, αλλά ΔΕΝ ΔΕΧΘΗΚΑ ΠΟΤΕ ούτε μία δραχμή ( ή ένα ΕΥΡΩ) ,που με κατατάσσετε;
Εμένα που δημοσίως δήλωσα κατ` επανάληψη στα ΜΜΕ ότι « αν βρεθεί ΕΝΑΣ που να πει ότι εν τη ενασκήσει των καθηκόντων μου όχι μόνο σαν γιατρού αλλά και σαν κορυφαίου Υγειονομικόύ παράγοντα ο οποίος διαχειρίστηκα τεράστια κονδύλια άλλοτε σαν πρόεδρος μεγάλων Νοσοκομείων και άλλοτε σαν Γενικός Αρχίατρος της ΔΕΗ , αν βρεθεί ένας ,επαναλαμβάνω ,που να πει ότι μου προσέφερα μια δραχμή ή ένα ΕΥΡΩ και τα πήρα » ,θα υποστώ δημόσιο εξευτελισμό .
Συγκεκριμένα δηλώνω ότι θα σχίσω το πτυχίο μου στην κεντρική είσοδο του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου από το οποίο απεφοίτησα, και θα δεχθώ δημόσιο προπηλακισμό από τους παρισταμένους
Εμένα που με βάζετε;; Λοιπόν, απαντώ εγώ αντί για σας :
Πρέπει να με κατατάξετε ανάμεσα στις χιλιάδες γιατρών που έναντι πινακίου φακής και ασκώντας ένα ψυχοφθόρο και άκρως επικίνδυνο επάγγελμα , ( το μοναδικό που δεν έχει ωράριο , δεν έχει εορτές και αργίες, μόνο προσφορά υπηρεσιών και μόνη προσδοκία το ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ των ασθενών και των συγγενών τους έχει ) σ` αυτούς τους γιατρούς που και έδωσαν τον όρκο του Ιπποκράτους και τον θυμούνται και τον τηρούν ,πρέπει να με κατατάξετε !
Όσον αφορά στους άλλους ( που-δυστυχώς- είναι πάρα πολλοί , χιλιάδες, ίσως, ) γι` αυτούς δηλώνω πως :
Αν οι Δημόσιοι λειτουργοί που χρηματίζονται είναι κλέφτες, λωποδύτες, επίορκοι, αλήτες - ότι θέλετε προσθέστε- οι γιατροί που χρηματίζονται εκτός από τα παραπάνω είναι εγκληματίες και δολοφόνοι , γιατί παίζουν με την ψυχή την υγεία και συχνά με την ζωή των ανθρώπων.
Για μένα γιατρός που συλλαμβάνεται να χρηματίζεται , πρέπει να αφανίζεται, κοινωνικά και οικονομικά και βεβαίως να καταδικάζεται και να εγκλείεται μακροχρόνια στα τμήματα βαρυποινιτών.

Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη