19 Μαΐ 2013

Άννα Βαγενά: "ΔΗΜ.ΑΡ. και ΣΥΡΙΖΑ δεν με ήθελαν στο κοπάδι"

Σε συνέντευξή της στο Αχελώος tv η γνωστή ηθοποιός Άννα Βαγενά άνοιξε την καρδιά της και μίλησε για ..
όλα με ειλικρίνεια. Αναφέρθηκε στην κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην χώρα μας, στις ευθύνες που υπάρχουν, στους λόγους για τους οποίους δεν συνέχισε στην πολιτική αλλά και για την οικογενειακή ζωή και την καριέρα της.

Η δημοφιλής ηθοποιός δηλώνει τυχερή που είδε να πραγματοποιούνται δυο σημαντικά όνειρα της, η δημιουργία του θεσσαλικού θεάτρου στην πόλη της την Λάρισα και το θέατρο Μεταξουργείου το οποίο και που έφτιαξε με τον άνδρα της Λουκιανό Κελαιδόνη, ενώ όπως υπογραμμίζει:"και τα δυο τα θεωρώ παιδιά μου, όπως αναφέρει, προσθέτοντας ότι το θεσσαλικό το θεωρώ το πιο σημαντικό πράγμα που έφτιαξε στην καλλιτεχνική μου πορεία".

Η ιδία αναφέρθηκε στον χαρακτήρα της σημειώνοντας ότι είναι συναισθηματικός και παρορμητικός άνθρωπος και αυτό τις όπως αναφέρει τις έχει κάνει κακό αρκετές φορές, παράλληλα όμως διαθέτει μυαλό οργανωτικό και θέλει να επιβλέπει ακόμη και τις λεπτομέρειες στην δουλειά της όπως μπορεί να είναι η καθαριότητα στις τουαλέτες του θεάτρου της .

Μιλώντας για τις φοβίες και αγωνίες που κουβαλάει ως άνθρωπος σημειώνει είναι η αρρώστια ενός δικού της ανθρώπου, όμως με την δύναμη που διαθέτει παίρνει κουράγιο από την ιδία την ζωή.

«Καμιά φορά είμαι κουραστική για τους άλλους με την επιμονή μου, ένας συνεργάτης τεχνικός λέει η Άννα Βαγενά είναι ικανή να βάλει και το στρατό του Μάο, να βάλει να δουλέψουν.»

Αν και έχει κάνει μια πολύ σπουδαία καριέρα στον χώρο της υποκριτικής δίχως εκπτώσεις εξομολογήθηκε ότι θα ήθελε να παίξει στο Εθνικό Θέατρο που δεν τις έχει γίνει πρόταση μέχρι σήμερα «Δουλεύω από δεκαοχτώ χρονών, ήμουν ένα ωραίο κορίτσι θα μπορούσα να κάνω πολλά και να το εκμεταλλευτώ. ποτέ όμως δεν αφέθηκα στις ευκολίες.

Δεν βολεύτηκα ποτέ, δεν έκλεψα στον τόπο μου, ότι έφτιαξα το έκανα με πολύ δουλειά.

Δεν έχω παίξει ποτέ στο Εθνικό θέατρο, δεν μου έγινε πρόταση ποτέ, θα μπορούσα να παίξω ρόλους και έργα που στο δικό μου θέατρο δεν μπορώ να ανεβάσω. Κλασικά έργα με πολλούς ρόλους.»

Αναφερομένη στην ενασχόληση της με την πολιτική δεν κρύβει την απογοήτευση της για την απόρριψη που συνάντησε η αυτοπρόταση της να ενταχθεί στα ψηφοδέλτια της αριστεράς «Ο κόσμος με ήθελε στην βουλή αλλά δεν με ήθελαν τα κόμματα της αριστεράς, μετά την ομιλία μου στο κοινοβούλιο, απευθύνθηκα στον ΣΥΡΙΖΑ και στην ΔΗΜΑΡ και δεν με δεχτήκαν να είμαι υποψηφία.

Βλέπουν τα πρόσωπα και ξέρουν ποιοι δεν μπορούν να μπουν στο κοπάδι εύκολα, λένε για μένα αυτή έχει απόψεις και δεν μπαίνει στο κοπάδι».

Η Άννα Βαγενά τόνισε ότι νιώθει αισιόδοξη για το μέλλον της Ελλάδας.

«Είμαι αισιόδοξη ότι θα βγούμε από την κρίση, καλύτεροι πιο εργατικοί θα μάθουμε να δουλεύουμε δουλειές που είχαμε περιφρονήσει και τις θεωρούσαμε ταπεινές, ήταν όμως το αντίθετο ουσιαστικές, δουλειές χειρονακτικές, στα χωράφια, στην γη μας, τεχνικές εργασίες. Έχουμε πλούτο και ομορφιά σε αυτή την χώρα.

Να ξαναγυρίσουμε σε αξίες που είναι σημαντικές, συντροφικότητα αλληλεγγύη και εργασία.

Μάθαμε όλοι να κάνουμε διοίκηση επιχειρήσεων, μα πόσες δουλειές έχουμε σε αυτήν την Ελλάδα, είχαμε επιχειρήσεις, φούσκα αέρα πατέρα.»

Τέλος δεν παρέλειψε να σχολιάσει την ασχήμια που επικρατεί στο κέντρο της Αθήνας

«Δεν θα αφήσουμε το κέντρο να πεθάνει»! Μένω κι εργάζομαι ακόμη στο Κέντρο της Αθήνας κι όσο έχω δυνάμεις θα μείνω και θα αγωνιστώ γι' αυτό. Εκείνο που φοβάμαι περισσότερο, είναι η εξαθλίωση από το εμπόριο και τη χρήση ναρκωτικών στην περιοχή μας.
Δεν μπορεί το κέντρο της Αθήνας να είναι έρμαιο στις συμμορίες των ναρκωτικών, όλες οι κεντρικές πλατείες της Αθήνας να είναι γεμάτες με ανθρώπους αρρώστους που τρύπιουνται και είναι πτώματα.

Είναι εικόνα πόλης αυτή;

Λοιμώδης ασθένειες είναι σε έξαρση και πάλι μετά από χρόνια ασθένειες που έχουν σχέση με την καθαριότητα.".


Δείτε το Βίντεο
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη