Το τείχος, στο ύψος της αριστερής πορτάρας φαίνεται πως χωρίζει τους επιχειρηματίες της περιοχής σε δύο κατηγορίες. Τους τυχερούς και τους άτυχους.
Και τι εννοώ:
Από την έξω πλευρά υπάρχει γνωστό καφέ-μπαρ-μουσική σκηνή με τραπεζοκαθίσματα και ομπρέλες νομιμότατα φυσικά.
Από την μέσα οι ταβερνιάριδες απαγορεύεται αυστηρώς και δια ροπάλου από το Δήμο και την Αρχαιολογική Υπηρεσία να τοποθετήσουν τραπεζοκαθίσματα δίπλα στο τείχος.
Τι διαφορά υπάρχει; Ο απέξω ανήκει στον Δήμο Θεσσαλονίκης, οι από μέσα στον Δήμο Νεάπολης Συκεών. Αλήθεια η αρχαιολογική υπηρεσία ενοχλείται μόνο από την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων δίπλα στο τείχος εσωτερικά;
Ακόμα μαθαίνουμε πως ο Σίμος έχει ξεπατώσει στο γράψιμο τους ταβερνιάριδες καθώς στις 11 λήγει το ωράριο της άδειας μουσικής ενώ το "απ' έξω" τουλάχιστον τον χειμώνα έπαιζε κανονικά μέχρι τις 2.
Σαφώς και δεν έχουμε τίποτα με τον άνθρωπο που λειτουργεί νομιμότατα αλλά σαφώς έχει διαφορά ο "Θεός" των μέσα με τον "Θεό" των έξω...
Και τι εννοώ:
Από την έξω πλευρά υπάρχει γνωστό καφέ-μπαρ-μουσική σκηνή με τραπεζοκαθίσματα και ομπρέλες νομιμότατα φυσικά.
Από την μέσα οι ταβερνιάριδες απαγορεύεται αυστηρώς και δια ροπάλου από το Δήμο και την Αρχαιολογική Υπηρεσία να τοποθετήσουν τραπεζοκαθίσματα δίπλα στο τείχος.
Τι διαφορά υπάρχει; Ο απέξω ανήκει στον Δήμο Θεσσαλονίκης, οι από μέσα στον Δήμο Νεάπολης Συκεών. Αλήθεια η αρχαιολογική υπηρεσία ενοχλείται μόνο από την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων δίπλα στο τείχος εσωτερικά;
Ακόμα μαθαίνουμε πως ο Σίμος έχει ξεπατώσει στο γράψιμο τους ταβερνιάριδες καθώς στις 11 λήγει το ωράριο της άδειας μουσικής ενώ το "απ' έξω" τουλάχιστον τον χειμώνα έπαιζε κανονικά μέχρι τις 2.
Σαφώς και δεν έχουμε τίποτα με τον άνθρωπο που λειτουργεί νομιμότατα αλλά σαφώς έχει διαφορά ο "Θεός" των μέσα με τον "Θεό" των έξω...