12 Ιουν 2013

Αυτό είναι το νέο σήμα του ΠΑΟΚ

Από χθες η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έχει νέο σήμα και ήδη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει ξεκινήσει η..
δημόσια διαβούλευση, όσον αφορά το αν είναι καλύτερο ή χειρότερο το σήμα που θα έχει πλέον η ομάδα. Ουσιαστικά οι αλλαγές είναι μικρές και έχουν να κάνουν με το όνομα της ομάδας που είναι πιο ευανάγνωστο στην κορυφή του, με τον δικέφαλο αετό ο οποίος έχει ανοίξει λίγο περισσότερο τα φτερά του, με τα δύο κεφάλια των αετών που έχουν μεγαλώσει και έχουν αλλάξει τα μάτια τους, δίνοντας ένα πιο επιθετικό προφίλ, ενώ γύρω από το σήμα, προστέθηκε μια χρυσή μπορντούρα.

Εντύπωση έκανε κατά την διάρκεια της παρουσίασης, το βίντεο που είχε ετοιμάσει η ομάδα της Θεσσαλονίκης, στο οποίο συνδέεται ο ΠΑΟΚ με τις χαμένες πατρίδες της Μικράς Ασίας. Ξεκινά από τον Πόντο, που παρουσιάζει όλες τις πόλεις με τα ελληνικά τους ονόματα, φτάνει μέχρι τη Σμύρνη και περνά απέναντι, δίχως όμως να γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στην Κωνσταντινούπολη, με την οποία είναι ιστορικά συνδεδεμένος ο Δικέφαλος του βορρά, προφανώς στοχεύοντας συνολικά στους πρόσφυγες τις Μικράς Ασίας και κυρίως στους Πόντιους και όχι εξειδικευμένα στους πρόσφυγες από την Κωνσταντινούπολη, όπως γίνονται όλα τα προηγούμενα χρόνια μέχρι σήμερα.

«Θέλαμε να καταλαβαίνεις την αλλαγή, αλλά να μην καταλαβαίνεις τι έχει αλλάξει» δήλωσε ο Αλέξης Νίκου, ένας εκ των δυο δημιουργών του νέου σήματος και συνέχισε: «Βελτιώσαμε λίγο τις γραμμές του αετού, ανοίξαμε λίγο τα φτερά του να γίνει πιο δυναμικό το σχήμα. Για τη γραφή, επιλέξαμε μία δυνατή γεωμετρική η οποία είναι διαχρονική. Η προσθήκη της χρυσής λωρίδας, έχει αναφορές στην ιστορία του ΠΑΟΚ με το Βυζάντιο, ενώ το χρυσό για τον αθλητισμό σημαίνει αριστεία. Αυτό θέλουμε για τον ΠΑΟΚ.

Να αριστεύσει και να είναι πάντα πρώτος». Ο έτερος των σχεδιαστών, Γιάννης Χαραλαμπόπουλος, συμπλήρωσε: «Αυτό που κάναμε, δεν ήταν κάτι νέο. Είναι μια εξέλιξη του λογότυπου, σύμφωνα με τις σύγχρονες σχεδιαστικές αξίες. Ελπίζουμε να συντροφεύει την ομάδα για πολλά χρόνια».

Όσον αφορά την ανάγκη να αλλάξει το λογότυπο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, διευθυντής μάρκετινγκ της ομάδας, Λάζαρος Μπαξεβάνος, είπε: «Το εγχείρημα αυτό, είναι μοναδικό στην Ελλάδα. Να αλλάξει δηλαδή ένα σήμα, ιδιαίτερα ένα σήμα όπως αυτό του ΠΑΟΚ. Γι αυτό η αλλαγή που κάναμε, ήταν μικρή. Κάναμε κάτι πιο σύγχρονο, πιο μοντέρνο γιατί το προηγούμενο είχε κρατήσει αρκετά χρόνια και είχε τεχνικά στοιχεία που έπρεπε να αλλαχθούν».
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη