12 Ιουν 2013

Παγίδα από εταιρεία κινητής τηλεφωνίας;

Πριν 1 εβδομάδα μου τηλεφώνησε κάποιος εκ μέρους συνεργάτη της Wind και μου πρότεινε πρόγραμμα σταθερής τηλεφωνίας με 25 ευρώ μηνιαίο πάγιο, απεριόριστα αστικά υπεραστικά και...
απεριόριστο ιντερνετ, χωρίς χρονικό περιορισμό 12 μηνών (θα ισχύει απεριόριστα) και ΧΩΡΙΣ κόστος για την αλλαγή εταιρίας (συνήθως είναι 35 ευρώ εφάπαξ).
Συμφωνήσαμε, έδωσα τα στοιχεία μου και περίμενα την κούριερ.

Πράγματι 2 ημέρες μετά ήρθε η κούριερ και μου δίνει το συμβόλαιο να το υπογράψω. Διαπιστώνω ότι για το ίδιο πρόγραμμα (που μου παρουσίασε τηλεφωνικά) έγραφε 34 ευρώ!! Και δεν έγραφε ΠΟΥΘΕΝΑ ότι το κόστος αλλαγής εταιρίας θα είναι δωρεάν.
Ο υπάλληλος της κούριερ μου λέει βιαστικός : "υπέγραψέ το, οι κλήσεις ηχογραφούνται οπότε είσαι καλυμένος".
Αρνήθηκα να το υπογράψω. Τότε ειδοποίησε την εταιρία άμεσα και σε λιγότερο από 1 λεπτό μου τηλεφώνησαν.
Τους ρώτησα γιατί στο συμβόλαιο έχει τελείως διαφορετικές τιμές και μου απάντησαν "ισχύει ότι συνενοηθήκε τηλεφωνικά".
Ρώτησα αν ηχογραφήθηκε η προσφορά τους και μου είπε ότι ΔΕΝ ηχογραφούνται οι συνομιλίες!!
Επιπλέον, ενώ τηλεφωνικά μου είπε ότι η προσφορά θα ισχύει και μετά τον ένα χρόνο (12 μήνες), ΟΥΤΕ και αυτό θα ίσχυε!!

Χθες βράδυ είδα μια διαφήμιση στα Public,
το ίδιο ακριβώς πακέτο με 20 ευρώ το μήνα. Τους ζητάω να με καλέσουν (δεν υπάρχει άλλος τρόπος επικοινωνίας μαζί τους)

Μου τηλεφωνεί σήμερα κάποια κυρία Παπ.... Ιωάννα, από το τηλέφωνο: 69339121....
Μου επιβεβαιώνει τηλεφωνικά ότι για 12 μήνες θα πληρώνω 20 ευρώ το μήνα και ΔΕΝ θα υπάρχει κόστος αλλαγής παρόχου.
Της ζητάω να μου στείλει την προσφορά της εγγράφως, με κάποιο πχ εμαιλ ή φαξ και μου απαντάει ότι δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Της αναφέρω μάλιστα και την περίπτωση που μου είχε συμβεί πριν λίγες ημέρες. Μου απαντάει ότι "στο συμβόλαιο δεν θα αναγράφεται ότι το κόστος αλλαγής παρόχου είναι δωρεάν, θα υπάρχουν οι όροι της Wind, στην κανονική της (αρχική τιμή) , δηλαδή 35 ευρώ το μήνα!!!
Μα της λέω, πως θα αποδείξω τους όρους της προσφοράς σας.
Απαντούσε διαρκώς το ίδιο:
"Δεν υπάρχει δυνατότητα να σας στείλουμε εμαιλ με την προσφορά μας, ισχύει ότι σας λέω τηλεφωνικά"!!

Επειδή είναι αδιανόητο να προσπαθούν με τον παράλογο αυτό τρόπο να ψαρεύουν πελάτες, αφήνοντάς τους τελείως ακάλυπτους στη συνέχεια (αφού οι όροι που υπογράφεις όταν έρχεται βιαστική η κούριερ, είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικοί),
σας στέλνω ως αναγνώστης σας το εμαιλ αυτό για να ενημερώσετε τους αναγνώστες του ΤΑΧΑΛΙΑ
και το κοινοποιώ και στα Public (μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας τους http://www.public.gr/contact-form/ ).

Μ.Σ.
αναγνώστης του ΤΑΧΑΛΙΑ
..................
(σημείωση taxalia blog: Όπως πάντα είμαστε στη διάθεση της εταιρείας για εξηγήσεις και διευκρινίσεις taxalia@gmail.com)
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη