Στις 21/5/2013 επισκεφθηκα το "ΠΛΑΙΣΙΟ" της Τσιμισκή στην Θεσσαλονίκη και αγόρασα ένα iphone 4 στην τιμή των 349 ευρώ.
Στην διάρκεια της ημέρας διαπίστωσα ....
πολλά παράπονα με αυτούς που μιλούσα από το iphone οτι με ακούγανε με ηχώ (διπλή φωνή).
Προβληματίστηκα και έκανα μερικές κλήσεις σε ανθρώπους δικούς μου, παρουσία τους. Το συμπέρασμα είχε βγει ήδη, πρόβλημα με το μικρόφωνο του τηλεφώνου.
Στις 22/5/2013 το πρωί, επιστρέφω το τηλέφωνο στο "πλαίσιο" και τους εξηγώ το πρόβλημα όπως και το διαπιστώνουν οι ίδιοι οι τεχνικοί.
Το παραλαμβάνουν και το στέλνουν στο service της Apple στην arvato. Μετά από 3 εβδομάδες έρχεται η απάντηση της arvato οτι το τηλέφωνο έχει ανοιχτεί και ότι λείπει ο αισθητήρας υγρασίας. Το κόστος αυτού 293 ευρώ!!!!!! (άσχετη διάγνωση αλλά ας μείνουμε στην ουσία).
Με λίγα λόγια, με χρεώνουν οτι μόλις αγόρασα το τηλέφωνο, το άνοιξα με κατσαβίδι και του αφαίρεσα τον αισθητήρα υγρασίας, και γιαυτό δεν δούλευε το μικρόφωνο σωστά. Στην αρχή πίστεψα πως το έχουν σύστημα και όποιος κάτσει, αλλά η τελική τους απαντηση είναι να ξαναπληρώσω το τηλέφωνο.
Στην Τελική, Το πλαίσιο έβγαλε Χ κέρδος από την πώληση του iphone σε μένα, η Apple έβγαλε Υ κέρδος από την πώληση του iphone στο πλαίσιο, η arvato λογικά θα χρέωσε με Ζ κόστος την Apple για την "διάγνωση" της βλάβης και ΕΓΩ ΕΜΕΙΝΑ ΜΕ ΕΝΑ ΑΔΕΙΟ ΚΟΥΤΙ IPHONE TO ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑ 349 ευρώ !
Σύντομα θα κινηθώ για τις νόμιμες διαδικασίες να βρω το δίκιο μου.
Με εκτίμηση
Τσ... Κωνσταντίνος
(τα πλήρη στοιχεία του αναγνώστη και όλα τα παραστατικά βρίσκονται στο taxalia)