18 Ιουλ 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΟ - ΟΙ ΔΥΟ ΚΥΚΛΟΙ

του Βλάση Γωγούση

( διαβάστε το, μπορεί να συμβεί και σε σας και τότε…..σας κλαίω !).


Σημ. Μου τόστειλε η φίλη μου Μαρία Μετ. και θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας .


Κάποτε συνελήφθησαν δύο νεαροί να καπνίζουν "χόρτο" στην Ομόνοια.
Μετά από δύο ημέρες στα κρατητήρια, οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα, ο οποίος βλέποντας ότι πρόκειται για δύο 15χρονους τους είπε :
- « Κοιτάξτε, μου φαίνεστε καλά παιδιά γι`αυτό θα ήθελα να σας δώσω μια δεύτερη ευκαιρία!
Αντί να σας χώσω στην φυλακή θα σας αφήσω ελεύθερους το Σαββατοκύριακο για να πείσετε τις παρέες σας να εγκαταλείψουν αυτήν την κακή συνήθεια.
Θα σας δω την Δευτέρα ».

Τη Δευτέρα παρουσιάζονται μπροστά στον εισαγγελέα ο οποίος τους ρωτά τι ακριβώς έκαναν.
Ο πρώτος λέει :
- « Εγώ έπεισα 20 άτομα να κόψουν τα ναρκωτικά για πάντα »
- « 20 άτομα; - λέει ο εισαγγελέας- πως τα κατάφερες;»

- « Είναι πολύ απλό - λέει ο νεαρός- ζωγράφισα σε ένα χαρτί ΔΥΟ ΚΥΚΛΟΥΣ, πρώτα έναν μεγάλο και ύστερα έναν μικρότερο και τους είπα ότι ο μεν πρώτος συμβόλιζε τον εγκέφαλό τους ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ενώ ο μικρότερος κύκλος τον εγκέφαλό τους ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ».
-
« Αυτό είναι καταπληκτικό », είπε ο εισαγγελέας.
Και απευθυνόμενος προς τον δεύτερο νεαρό τον ρώτησε :
-
« Κι εσύ, πως τα πήγες»;
Ο δεύτερος νεαρός είπε :
- « Εγώ έπεισα 352 άτομα να κόψουν τα ναρκωτικά για πάντα »!
Ο εισαγγελέας πήγε να πάθει έμφραγμα.
-« Αυτό είναι άνω ποταμών, είμαι σίγουρος πως με δουλεύεις, πως τόκανες;»

« Ζωγράφισα κι εγώ ΔΥΟ ΚΥΚΛΟΥΣ , κύριε Εισαγγελέα , είπε ο δεύτερος ,
Πρώτα έφτιαξα έναν πολύ μικρό σαν κουκούτσι ελιάς και ύστερα έφτιαξα έναν τεράστιο σαν τριαντάφυλλο …ανοιγμένο και τους είπα: :
"Ο μικρός κύκλος συμβολίζει τον κ*λο σας πριν τη φυλακή και ο μεγάλος τον κ*λο σας μετά από δύο μέρες μέσα στη φυλακή !! »

Δρ Βλάσης Γωγούσης


Όχι, σας λέω για να ξέρετε φίλοι ( και….φίλες) αναγνώστες , ιδιαίτερα όσοι από σας έχουν και….. αιμορροΐδες !
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη