12 Ιουλ 2013

Αναγνώστης περιγράφει την ταλαιπωρία του για ένα εισιτήριο διαρκείας του ΠΑΟΚ

Καλησπέρα.
Είμαι κάτοχος εισιτηρίου διαρκείας του ΠΑΟΚ στη θύρα 7 και σήμερα ανανέωσα την κάρτα μου και δυστυχώς....
ταλαιπωρήθηκα  όπως στις εφορίες.
Συνάντησα μια απίστευτη ουρά και έκανα 1,5 ώρα για να εξυπηρετηθώ. Υπήρχε πολύς κόσμος, που δεν λέω περίμενε υπομονετικά όμως υπήρχαν και κάποιοι ''έξυπνοι'' που κοιτούσαν να παίρνουν σειρές άλλων. Το ερώτημα είναι γιατί θα πρέπει να έρθω στα γραφεία της ΠΑΕ και να πάρω την κάρτα? Δεν θα έπρεπε να προβλέψετε ένα τρόπο όπως πληρωμή από διαδίκτυο και αποστολή της κάρτας στο σπίτι μου, όπως αποστέλλουν οι τράπεζες τις πιστωτικές στους πελάτες τους. Έστω να δεχθώ ότι θέλετε να είμαι παρών στη συναλλαγή έτσι γιατί θέλετε να βλέπετε τους πελάτες σας, γιατί δεν βάζετε κάποια τάξη στο μαγαζί σας? 
Δεν θα ήταν σωστό να βάλετε ιμάντες σε σχήμα (σαλιγκάρι, όπως γίνεται στο εξωτερικό) με πλάτος για ένα άτομο για να αποφεύγεται το φαινόμενο ''να φάμε τη σειρά του άλλου''. Αυτό συμβαίνει και στα ντέρμπυ αλλά και στους αγώνες που έχουμε φιλοξενούμενους στην είσοδο για την κερκίδα. Επιτέλους κάντε κάτι να πηγαίνουμε σαν άνθρωποι στο γήπεδο να δούμε τον ΠΑΟΚ μας και όχι να αισθανόμαστε ότι είμαστε ζώα και παστές σαρδέλες.
Δεν περιμένω να μου απαντήσετε, όπως δεν το κάνατε με το mail μου πριν δυο χρόνια που σας έστειλα 2 φωτογραφίες από τις κερκίδες του Stamfordbridge που έδειχναν πινακίδες προς τους οπαδούς να αναγράφουν ότι η είσοδος φιλάθλων στον αγωνιστικό χώρο είναι ποινικό αδίκημα. Δεν υπάρχει ούτε μια τέτοια πινακίδα στην Τούμπα και πέρυσι είχαμε τέτοιο περιστατικό (είσοδος φιλάθλων στον αγωνιστικό χώρο) με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί η ομάδα και να χάσει η εταιρεία κέρδη και εμείς τη δυνατότητα να δούμε την ομάδα μας από κοντά.
Ελπίζω κάποιος από την ΠΑΕ να σκεφτεί και λίγο τον κόσμο ή αν θέλετε τους πελάτες.

Στέφανος

(Σημείωση taxalia: Η φωτο είναι ενδεικτική, από το site της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, όχι του αναγνώστη)
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη