14 Ιουλ 2013

Αναγνώστης: "Για τη Χαλκιδική μας τα ΄πατε, να τα πω κι εγώ τώρα για την Κατερίνη"

Ως παλιός φίλος του μπλογκ σας και καθημερινός αναγνώστης σας, με αφορμή την άσχημη εμπειρία αναγνώστη στο: Δεν βάζουν μυαλό οι Χαλκιδικιώτες!
ήθελα να σας πω και εγω την δική μου εμπειρία:


Βρίσκομαι στην Κατερίνη για ολιγοήμερες διακοπές και βρέθηκα εντελώς τυχαία σε ένα ταβερνάκι σε πολύ κεντρικό σημείο, νομίζω λέγεται τα μπινελίκια. Δεν έχω ξαναφάει τόσο καλά σε σχέση τιμής στον κόσμο πουθενά. Μισό κιλό εξαιρετικό λευκο κρύο κρασι με 5 πιατάκια δυνατούς μεζέδες αρκετά για να χορτάσουν δύο άτομα, ΜΟΝΟ 5 ευρώ !!! δεν πίστευα στα μάτια μου και παραγγείλλαμε άλλες 2 φορές τα ίδια μέχρι που σκάσαμε με 15 διαφορετικούς μεζέδες απίθανους και 1.5 λτ κρασί 2 άτομα. Ζητάω το λογαριασμό και αντί για 15 ευρώ που περίμενα μου φέρνουν 8 ευρώ. Τους λέω, ρε παιδια λάθος έγινε, 15 είναι και επέμεναν πως εγώ έκανα λάθος. Τελικά άφησα 20 γιατί και τα 15 μου φάνηκαν λίγα για τόσο φαγητό και κρασί. Λάθη και προχειρότητες υπάρχουν παντού και τα παιδιά που δουλεύουν στα ουζερί ιδρώνουν για ένα μεροκάματο 15-20 ευρώ την ημέρα. Φεύγoντας αναρωτιόμουν για πόσο καιρό μπορεί να επιβιώσει αυτό το μαγαζί με αυτές τις χαμηλές τιμές. Ίσως και να πέφτω έξω και οι τιμές να έχουν πέσει σε πρωτοφανή επίπεδα, αλλά εκεί που μένω για τα ίδια πράγματα θα είχαμε πληρώσει χαλαρά 100 ευρώ σε Ελληνικό εστιατόριο ή σε αντίστοιχο ξένο μεζεδοπωλείο.

ΤΑΣΟΣ
(ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ)
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη