15 Ιουλ 2013

Αγαπητό taxalia, μια και γράφετε για παραλίες, να πω κι εγώ την άποψή μου..

Μια που γράφετε για παραλίες και εντυπώσεις του κόσμου, να σας μεταφέρω κι εγώ τις εντυπώσεις μου από μία ημερήσια εξόρμηση στον Σταυρό Θεσσαλονίκης:


Έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένος από την εικόνα που αντίκρισα!

Θα ξεκινήσω από την παραλία:

Οργανωμένη παραλία με αρκετά beach bar (τύπου καντίνα) με ξαπλώστρες. Τα όρια του καθενός ευδιάκριτα και με χώρο στο ενδιάμεσο για όσους δεν ήθελαν ξαπλώστρες.
Μουσική σε χαλαρή ένταση χωρίς να ενοχλεί.
Τιμές που αναγράφονταν ευδιάκριτα πριν την φτάσεις στις ξαπλώστρες.
Σε κάθε ομπρέλα έφερναν και σταχτοδοχείο (κουβαδάκι με άμμο) για τα αποτσίγαρα και τα σκουπίδια.
Σκουπίδι στην παραλία ούτε για δείγμα (ακόμα και σε χώρους που δεν ήταν οι ξαπλώστρες).
Την τιμή του καφέ στην παραλία την θεώρησα πολύ λογική (3¤ μαζί με παγωμένο νερό (κυριολεκτικά, ήταν πάγος) - χωρίς επιπλέον χρέωση της ξαπλώστρας).

Μέσα στο χωριό:

Ψάξαμε κάτι για να φάμε (το μπάνιο ως γνωστόν ανοίγει την όρεξη!!!). Βρήκαμε με ευκολία, οι μερίδες μεγάλες, οι τιμές κανονικές (ούτε καν παραθαλάσσιες), το μαγαζί καθαρό και η ποιότητα ικανοποιητική.

Η μέρα έκλεισε με έναν ακόμα καφέ:

Περπατώντας μετά το φαγητό για να χωνέψουμε λιγάκι και να βρούμε και καφετέρια, περιηγηθήκαμε παραθαλάσσια.
Ακόμη μία φορά μου έκανε εντύπωση η καθαριότητα που επικρατούσε!
Τα πάντα ήταν σε τάξη, σκουπιδάκια υπήρχαν ελάχιστα (κοντά στο ρέμα κάτι λίγα).
Τελικά βρήκαμε και μία καφετέρια που μας άρεσε όπου πάλι υπήρχε η ίδια καλή εικόνα εικόνα (3.5¤ freddo cappuccino).

Τέλος, μου έκανε εντύπωση ότι όση ώρα ήμασταν εκεί είδαμε ΚΤΕΛ και από Σέρρες και από Θεσσαλονίκη.

Έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένος από αυτή την εικόνα που πίστεψα ότι κάτι έχει αρχίσει να αλλάζει!
Εννοείται ότι και την επόμενη φορά θα τους προτιμήσω.

Υ.Γ. Δεν έχω καμία σχέση, επαφή, συμφέρον με/ στον τόπο αυτό. Τα γράφω επειδή μου έκαναν θετική εντύπωση και επιτέλους να γράψουμε και θετικά-όχι μόνο αρνητικά!!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλιο taxalia: Ευχαριστούμε, αλλά όταν μας γράφετε τις εντυπώσεις σας, τις αναρτούμε για να πληροφορηθούν οι αναγνώστες κάποια πιό συγκεκριμένα πράγματα. Για παράδειγμα λέτε "οι τιμές ήταν κανονικές". Αυτό ενέχει τον κίνδυνο μιας υποκειμενικής κρίσης. Θα ήταν πιό χρήσιμο για τους υπόλοιπους αναγνώστες να γράφετε πιό συγκεκριμένα πράγματα, ώστε να έχει συγκριτικά στοιχεία.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη