23 Αυγ 2013

Θαλάσσια αστική συγκοινωνία Θεσσαλονίκης: Εγκρίθηκε...

...η χρηματοδότηση της μελέτης.
Πάμε ξανά: εγκρίθηκε η χρηματοδότηση της μελέτης.
Όχι, η κατασκευή, αλλά η μελέτη, για να μην υπάρχουν συγχύσεις, που σκοπίμως δημιουργούν τα ..
ΜΜΕ της συμφοράς.

Τη χρηματοδότηση 1.007.370 ευρώ, από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας», για την εκπόνηση όλων των απαραίτητων μελετών υποδομών και των υπηρεσιών συμβούλων, που αφορούν στην κατασκευή έξι προβλητών-στάσεων και των κτιριακών έργων στέγασης των εκδοτηρίων και των χώρων αναμονής επιβατών της Αστικής Θαλάσσιας Συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης, ενέκρινε, με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Έργων Στράτου Σιμόπουλου, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Σε ανακοίνωση της εταιρείας «Εγνατία Οδός ΑΕ» τονίζεται ότι, «για το έργο θα υπογραφεί στο επόμενο χρονικό διάστημα σχετική προγραμματική σύμβαση μεταξύ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του Δήμου Θεσσαλονίκης, του Δήμου Καλαμαριάς και του Δήμου Θερμαϊκού (Κύριοι του έργου) και την 'ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.' που θα είναι και ο δικαιούχος του έργου».

Μάτης: Υπάρχει σχέδιο μετά τις μελέτες;

Η απόφαση για την χρηματοδότηση των μελετών υποδομών και συμβούλων για την κατασκευή έξι προβλητών-στάσεων και των κτιριακών έργων στέγασης των εκδοτηρίων και των χώρων αναμονής επιβατών της Αστικής Θαλάσσιας Συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης είναι μία θετική απόφαση, η οποία μπορεί να προωθήσει ένα έργο που μπορεί να δώσει διεξόδους σε μέρος του συγκοινωνιακού προβλήματος της Θεσσαλονίκης.
Όμως, επειδή είναι μία δύσκολη περίοδος για την ελληνική οικονομία, υπάρχει ο κίνδυνος να δαπανηθεί 1 εκ. ευρώ σε μελέτες, αν δεν ανταποκριθούν εταιρείες που θα ενδιαφερθούν να αναλάβουν την εκτέλεση της διαδρομής.
Έχουν γίνει κρούσεις; Υπάρχουν ενδιαφερόμενοι; Έχει υπολογιστεί το κόστος του εισιτηρίου και η ενδεχόμενη επιδότηση του;
Για να μην μείνουν στα συρτάρια οι κόστους 1 εκ. ευρώ μελέτες, όπως έχουν μείνει τα εξαιρετικά σχέδια των οκτώ κορυφαίων αρχιτεκτόνων που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας και σχεδίασαν τις στάσεις της παράκτιας αστικής συγκοινωνίας, αλλά προσφάτως διαπιστώσαμε ότι δεν υπάρχουν λεφτά για να υλοποιηθούν επειδή θα κοστίσουν πολύ.
Η πόλη χρειάζεται σχέδιο κι όχι επικοινωνιακά πυροτεχνήματα που είναι ακριβά.
Τα συρτάρια μας είναι γεμάτα μελέτες…
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη