Δεν πειράζει, τα παιδιά θα μαθαίνουν πληροφορική από το ...facebook και θα γίνουν όλοι τρολς, που θα "διαδίδουν" τις εκατομμύριες μπούρδες, από τις οποίες βρίθει το facebook.
Στις εξαγγελίες για το "νέο Λύκειο" διαπιστώνουμε ότι...
έχει εξαφανιστεί τελείως ο... Προγραμματισμός Υπολογιστών, μάθημα που διδασκόταν στην Γ' Λυκείου και μάλιστα ήταν πανελλαδικά εξεταζόμενο στους υποψήφιους της Τεχνολογικής κατεύθυνσης.
Με τα νέα σχέδια, το μόνο μάθημα υπολογιστών που θα συνεχίσει να υπάρχει είναι το 2ωρο επιλεγόμενο μάθημα "Εφαρμογές Υπολογιστών" στην Α' Λυκείου.
Η Πληροφορική λοιπόν και ειδικά ο Προγραμματισμός Υπολογιστών, εκτοπίζεται από το "νέο Λύκειο".
Οι φοιτητές που θα εισάγονται σε Πολυτεχνικές και άλλες Ανώτατες σχολές δεν θα έχουν καθόλου γνώση προγραμματισμού. Αντί να πάμε ένα βήμα μπροστά ενισχύοντας τον προγραμματισμό στην εκπαίδευση, πάμε ένα βήμα πίσω
Με άλλα λόγια,
η Κυβέρνηση βρήκε έναν πολύ εύκολο τρόπο να υλοποιήσει τα νούμερα για διαθεσιμότητες εκπαιδευτικών καταργώντας τα μαθήματα Πληροφορικής στο "νέο Λύκειο", και βγάζοντας όλους τους εκπ/κούς Πληροφορικής σε διαθεσιμότητα
Διαβάζουμε σε φιλικό ιστολόγιο εκπαιδευτικών:
Τι είναι ο προγραμματισμός των υπολογιστών; Μπορεί να διδαχθεί στην σχολική ηλικία; Τι πλεονεκτήματα έχει η εκμάθησή του;
...γιατί η Πληροφορική (αντίθετα με ότι πιστεύουν γονείς, εκπαιδευτικοί και επιτελείς του Υπουργείου) δεν είναι μόνο "Word" και Facebook.
Δείτε το βίντεο
Παραθέτουμε την ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Μαγνησίας
Οι καθηγητές Πληροφορικής με έκπληξη και λύπη παρακολουθούμε τις εξελίξεις στη Δημόσια Παιδεία που διαμορφώνει το υπουργείο Παιδείας. Αυτό που είχε επανειλημμένως διαψεύσει τελικά συνέβη, 5000 εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα, πολλοί από αυτούς θα οδηγηθούν σε απόλυση και σε πιο «χαλαρές» σχέσεις εργασίας. Εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν με νόμιμα μέσα και με νόμιμους τίτλους σπουδών, όπως όλοι οι εκπαιδευτικοί της Δημόσιας Εκπαίδευσης. Η λύπη που νιώσαμε ήταν μεγαλύτερη όταν είδαμε πως οι πρώτοι συνάδελφοι προέρχονται από τον πολύπαθο χώρο της Δημόσιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Ειδικότητες με μεγάλη ζήτηση, με δυναμικό χιλιάδων μαθητών και με πολύ καλή επαγγελματική αποκατάσταση, σβήνονται χωρίς προειδοποίηση, χωρίς συζήτηση, χωρίς κάποια έρευνα, από το χάρτη της Δημόσιας Παιδείας.
Εύλογα αισθανόμαστε πως οι «επόμενοι» θα είμαστε εμείς, μαζί με άλλες ειδικότητες. Η «πολλά υποσχόμενη» ειδικότητά μας, η επιστήμη του «μέλλοντος», η επιστήμη της Πληροφορικής που
Διαβάστε περισσότερα »