Τι πρέπει να προσέξετε προκειμένου να μπορέσετε να ενταχθείτε στο "νόμο Κατσέλη"
Με αφορμή 1) Την " Πρωτόγνωρη " συμπεριφορά και κινητικότητα, Χανιώτη δανειολήπτη, προς τα χρέη του και τους πιστωτές του, που ενώ ήταν ενημερωμένος ότι ,εντασσόμενος στο Νόμο Κατσέλη , οφείλει να απευθυνθεί προς όλους στους δανειστές του και να εντάξει όλα του τα χρέη, εκείνος προτίμησε κατά την δικιά του βούληση, πρωτοβουλία και θέλω,να εντάξει μόνο ένα πιστωτή, να ξεχρεώσει άλλον και να αφήσει μετέωρους άλλους, προσδοκώντας "ωφέλεια" και αγνοώντας τις οδηγίες και συνεχείς παροτρύνσεις του δικηγόρου του, και ακόμα , να συνεχίζει να αμελεί την συλλογή των χρειαζούμενων δικαιολογητικών, με αποτέλεσμα να μην έχει καταθέσει την αίτηση ένταξης, στο Ειρηνοδικείο ,χάνοντας προθεσμίες, διαδρομή, αλλά κυρίως , χάνοντας ως ο νόμος ορίζει και την ίδια την ένταξη!!! Διότι κανείς δανειολήπτης δεν νομιμοποιείται να "ξεφεύγει" από όσα ορίζουν οι διατάξεις του νόμου 3869/2010.
2) Τις απορριπτικές αποφάσεις των Δικαστηρίων ¨Πανελλαδικά , με το σκεπτικό " της διακριτικής επιλογής των πιστωτών ",
η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ενημερώνει όλους τους δανειολήπτες με ανακοίνωσή της," Τι ακριβώς θα πρέπει να προσέχουν, προκειμένου να ενταχθούν σωστά ,στο Νόμο3869/2010 ,όπως αυτός τροποποιήθηκε , στον γνωστό ως Νόμο Κατσέλη"
Ο Νόμος 3869/2010, όπως τροποποιήθηκε με τον 4161/2013 δίνει την δυνατότητα σε κάθε δανειολήπτη να εντάξει όλα του τα χρέη, δεν δίνει την δυνατότητα επιλογής."Εντάσσω Α χρέος και τα άλλα τα αφήνω απέξω.Ορθά σκεπτόμενος ο νομοθέτης διότι η ένταξη και η ελάφρυνση αφορά τον ίδιο τον δανειζόμενο, προκειμένου να του δοθεί η δυνατότητα , αφού βρίσκεται σε οικονομική αδυναμία και αδιέξοδο, να ρυθμίσει τα χρέη του, κατά την οικονομική του δυνατότητα να εξαιρέσει την υπάρχουσα πρώτη κατοικία και σε διαρκή και μόνιμη αδυναμία να "κουρέψει" κάποιο χρέος.
Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,έρχεται ακόμα μια φορά να το διευκρινίσει:
"O ν .Κατσέλη είναι ξεκάθαρος και τα Ειρηνοδικεία της Χώρας, μας θέλουν ειλικρινείς" και η ΄Ενωση δανειολήπτες που εκ της προσεγγίσεως στην "συμβουλευτική" σκέφτονται "κουτοπόνηρα " πως να ξεγελάσουν τους συνδράμοντας επιστήμονες (Οικονομολόγους- δικηγόρους) προτιμά να απέχουν , διότι οι δανειστές κατέχουν όλα τα εργαλεία αποκάλυψης της αλήθειας ( ένσταση κατά την ΑΚ 281. βασιμότητα και απόρριψη της αιτήσεως)
Συμπερασματικά : H Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης τονίζει ότι , ο οφειλέτης δεν έχει την ευχέρεια επιλογής των χρεών που εντάσσει στη ρύθμιση του νόμου , η αίτηση , ακόμα και εάν κριθεί προδικαστικά "δεν θα ευδοκιμήσει " στην κυρίως δίκη , θα έχουμε Απόρριψη αυτής λόγω "καταχρηστικής άσκησής ¨του δικαιώματος" πράγμα που ουσίας σημαίνει, απώλεια και πολύτιμου χρόνου αλλά και χρημάτων.
Για Συμβουλευτική, κάθε δανειολήπτης μπορεί να απευθύνεται σε όλες τις Πιστοποιημένες Ενώσεις Καταναλωτών , ανά την Ελλάδα,από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, αλλά και στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, που ακόμα έχει ανοιχτή την διευκόλυνση του Προγράμματος "δωρεάν" σε ανέργους..-
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη