Θες από το μέσο να κάνει εμπάργκο, αλλά όχι από τον εαυτό σου
Πολλές φορές, οι πωλήσεις των ΜΜΕ στηρίζονται στο τρικ "Μην διαβάζετε αυτό το άρθρο, είναι ...
αηδία". Αυτό ακριβώς, κάνει τους αναγνώστες που δεν λένε να απαρνηθούν την κρυφή γοητεία της ικανοποίησης της περιέργειας να διαβάζουν το άρθρο ! "Μα μην το διαβάζεις" σου λέω ρε μαλάκα! σου κραυγάζει ο εκδότης. Αλλά εσύ το διαβάζεις και μετά, για να απενοχοποιηθείς που είσαι περίεργο κορόιδο και του 'δωσες λεφτά και δόξα, σχολιάζεις αρνητικά.
Αποδείχθηκε στο θέμα "στάση 69 από Σολωμού και Μουζουράκη στην παραλία".
Μια γελοία ανάρτηση, που διαβάστηκε από 8.000.000 Έλληνες και έπαιξε σε πάνω από 1.000.0000 sites, την ώρα που ένα εκπληκτικό άρθρο του κορυφαίου αρθρογράφου της χώρας, Σωτήριου Καλαμίτση, θα διαβαστεί από 8.000 ανθρώπους και το πολύ πολύ να ασχοληθούν δυό-τρία sites ακόμη.
Αυτό ακριβώς είναι η αιτία που γέμισε σαβούρα το ιντερνετ, αλλά και ο έντυπος τύπος.
Τα ΄παμε χίλιες φορές. Όταν ο τίτλος σε προϊδεάζει για κάτι αρνητικό, μην το διαβάζεις.
Το ΄παμε ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΦΟΡΕΣ. Μην το διαβάζεις !
Όχι, πρώτα το διαβάζεις, ικανοποιείς την περιέργειά σου και μετά για να απεχοποιηθείς εσύ και να φορτώσεις την ευθύνη στον εκδότη, του πετάς ένα μπινελίκι κι ησυχάζεις.
Αυτός τη δουλειά του την έκανε. Η δουλειά του είναι να πουλάει κι όχι να κάνει καλύτερο άνθρωπο εσένα.
Απλά είναι τα πράγματα λοιπόν: η ευθύνη είναι δική σου και κάποτε πρέπει να την αναλάβεις.
Κι εγώ ως παλιός στο ιντερνετ, από τους πρωτοπόρους στην Ελλάδα, μπορώ να σε διαβεβαιώσω, ότι ούτε ένας στους εκατό χιλιάδες, δεν αντιστέκεται στην περιέργεια να διαβάσει κάτι που του φωνάζει "μη με διαβάζεις ρε μαλάκα! Μη με διαβάζεις, πόσες φορές θα στο πώ;".
Το εξ των υστέρων αρνητικό σχόλιο, δεν σε απαλλάσσει από τις ευθύνες, εφ΄όσον "τσίμπησες".
Το 90% των αναγνωστών διαβάζει μόνο γελοία άρθρα με μούφες και πικάντικα θέματα.
Και ζητάς, ενώ τσιμπάς στα καραγκιοζλίκια, από τον εκδότη να μη σου πουλάει τέτοια θέματα; Αφού τα αγοράζεις σαν παλαβός! Αφού άμα σου πουλάει σοβαρά θέματα θα κλείσει!
Θα στω πω, για εκατομμυριοστή φορά: "αντιστάσου στην περιέργεια". Σε αυτή την περιέργεια, που σε ώθησε να διαβάσεις αυτό το άρθρο, βλέποντας τη φωτογραφία.
Αυτή η περιέργεια δημιούργησε χιλιάδες γελοία sites, που πουλάνε τρελά και εκατοντάδες χιλιάδες ηλίθια groups στο facebook , που με το τίποτα έχουν 1.000.000 μέλη.
Αυτή η περιέργεια που δεν λες να αντισταθείς....
Β.Π./taxalia