10 Οκτ 2013

Σκίζει σε τηλεθέαση το "Μπρούσκο" του ΑΝΤ1

Ανατροπές στην τηλεθέαση δελτίων και σίριαλ - Δείτε αναλυτικά τις μετρήσεις

Μετά από πολύ καιρό, το χιλιοταλαιπωρημένο lead in του δελτίου ειδήσεων του ΑΝΤ1 δείχνει να παίρνει τα πάνω του. Από την εποχή που τα καθημερινά σίριαλ της Έλενας Ακρίτα στο MEGA -Βέρα στο Δεξί, Μυστικά της Εδέμ- έκλεψαν το κοινό από το κανάλι του Αμαρουσίου -που μέχρι τότε κρατούσε με τις σειρές του Νίκου Φώσκολου-, ο ΑΝΤ1 δεν μπόρεσε να "συνέλθει". Μέχρι που αποφάσισε να πιει ένα ποτηράκι κρασί Μπρούσκο...

Η νέα καθημερινή σειρά που έκανε πρεμιέρα στον σταθμό την προηγούμενη εβδομάδα, έδειξε από την πρώτη στιγμή ότι είχε σκοπό να αλλάξει όσο το δυνατόν τους συσχετισμούς. Ο μεγάλος της αντίπαλος, τουρκικής καταγωγής, ακούει στο όνομα Fatmagul και έχει αποκτήσει φανατικό κοινό από την προηγούμενη σεζόν. Τα πράγματα για την ελληνική σειρά του ΑΝΤ1 δεν είναι εύκολα, ωστόσο, όλες αυτές της μέρες, με αργά και σταθερά βήματα δείχνει έτοιμο να ανατρέψει τα δεδομένα και αυτό ακριβώς συνέβη χθες.

Το Μπρούσκο κατάφερε να περάσει μπροστά και να δώσει ώθηση στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων που τερμάτισε επίσης πρώτο. Στο 23,2% έφτασε η τηλεθέαση για την ελληνική σειρά, ενώ το δελτίο του ΑΝΤ1 συγκέντρωσε μεταξύ 20:00 και 21:00 το 19,8% των τηλεθεατών. Απέναντι, η Fatmagul συγκέντρωνε ποσοστό 22,5%, με το δελτίο του MEGA να σημειώνει το ίδιο χρονικό διάστημα 19,1%.

Όσον αφορά στο δυναμικό κοινό, η ψαλίδα μεταξύ των δύο καναλιών άνοιξε ακόμη περισσότερο. Το ελληνικό σίριαλ άγγιξε στην αναλυτική τηλεθέαση ανά τέταρτο το 32,4%, ενώ το τουρκικό δεν ξεπέρασε το 17,7%. Οι νέοι ηλικίας 15-44 είδαν ειδήσεις στον ΑΝΤ1 σε ποσοστό 23,1%, ενώ αυτοί που προτίμησαν το MEGA ήταν 14,6%.

zappit
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη