Τι γίνεται με τον διαγωνισμό Καθαριότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης για σκούπες και φαράσια;
Την περσινή χρονιά 2012 προμηθεύτηκαν τα ίδια ακριβώς φαράσια με 10,60€ και φέτος με 15,00€ !!!!!!.
Το άξιον δε απορίας είναι ότι η προμήθεια και τις δύο χρονιές έγινε από τον ίδιο προμηθευτή και αφορούσε ίδια προϊόντα του ιδίου εργοστασίου κατασκευής.
Ο διαγωνισμός αφορούσε σκούπες και φαράσια, όσον αφορά δε τα προηγούμενα χρόνια κηρύσσονταν άγονος διότι οι ζητούμενες τεχνικές προδιαγραφές δεν υπήρχαν στην αγορά.
(Το μήκος των σκουπών της αγοράς ήταν μικρότερο από το ζητούμενο).
Εκτός των ανωτέρω μας γεννώνται και ερωτηματικά για το πώς είναι δυνατόν φέτος να εγκριθεί με μιας Η ΑΝΑΘΕΣΗ της προμήθειας χωρίς να υπάρχει το προϊόν με αυτές τις προδιαγραφές.
Σύμφωνα με την διακήρυξη η παράδοση θα πρέπει να γίνει εντός (40) σαράντα ημερολογιακών ημερών. Θα προλάβουν άραγε ή σύμφωνα με τις πληροφορίες μας θα ζητηθεί παράταση από τον προμηθευτή;
Αν συμβεί αυτό μήπως σκοπίμως τέθηκε μικρός χρόνος παράδοσης (από την διακήρυξη) για να μειωθεί η συμμετοχή/ ανταγωνισμός και να ελέγχεται από ¨υπευθύνους¨ το εάν θα δοθεί παράταση εφόσον ζητηθεί.
Από τις πληροφορίες μας της υποθέσεως θα επιληφθούν ανώτερα ελεγκτικά όργανα προκειμένου να δοθούν απαντήσεις για το ποιοί έχουν και σε τι βαθμό μερίδιο της ευθύνης (υπάλληλος, αντιδήμαρχος, δήμαρχος, οικονομική επιτροπή ) .
ΔΙΑΥΓΕΙΑ