Δείτε τί παρουσίασε σήμερα
Το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2014 παρουσίασαν σήμερα ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας και ο Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Χαλκιδικής και αρμόδιος τομέα του τομέα τουρισμού Ιωάννης Γιώργος, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν στην έδρα της Π.Κ.Μ. στη Θεσσαλονίκη, παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Θεοφάνη Παπά και εκπροσώπων του τουριστικού κλάδου από την ΠΚΜ.«Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας υπάρχουν καλά νέα και στον τομέα του τουρισμού, τον οποίο έχουμε θέσει ως μια από τις κορυφαίες προτεραιότητές μας. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα ξεκινά μια συντονισμένη δράση τόσο έγκαιρα. Λίγες μέρες μετά τη λήξη της θερινής τουριστικής περιόδου, ξεκινάμε από τώρα και ανακοινώνουμε τον προγραμματισμό και τις δράσεις για τον τουρισμό για το 2014. Το 2013 εργαστήκαμε σκληρά και μεθοδικά και πετύχαμε σημαντική συνολική αύξηση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή μας, από την Τουρκία, το Ισραήλ, τα Βαλκάνια, την Πολωνία, την Ουκρανία και τη Ρωσία, από την οποία μάλιστα είχαμε τους περισσότερους τουρίστες για δεύτερη συνεχή χρονιά», σημείωσε ο κ. Τζιτζικώστας.
Ο Περιφερειάρχης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο τουριστικό brand name της Κεντρικής Μακεδονίας, «Very Macedonia», το οποίο δημιουργήθηκε για πρώτη φορά και θα συνοδεύει στο εξής την επικοινωνιακή προβολή της περιοχής, ζητώντας παράλληλα από όλους τους φορείς να το υιοθετήσουν στις δράσεις εξωστρέφειας που θα αναπτύσσουν.
«Αποτιμούμε και κεφαλαιοποιούμε τα σημαντικά οφέλη από την τρέχουσα τουριστική σεζόν, είμαστε πιο έγκαιρα από κάθε άλλη φορά έτοιμοι, για να μπορέσουμε να έχουμε ακόμα μεγαλύτερη προσέλευση τουριστών την επόμενη χρονιά στην περιοχή μας. Με όλα τα μέσα που έχουμε στη διάθεσή μας, αλλά πρωτίστως με πνεύμα ομοψυχίας και συνεργασίας με όλους τους φορείς της ΠΚΜ, συνεχίζουμε την προσπάθειά μας να φέρουμε ουσιαστικά και θετικά αποτελέσματα για τον τόπο και τους συμπολίτες μας», κατέληξε ο κ. Τζιτζικώστας.
Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Χαλκιδικής και αρμόδιος στον τομέα του τουρισμού της ΠΚΜ Γιάννης Γιώργος έκανε μια σύντομη αναφορά στην τουριστική προβολή της ΠΚΜ κατά το παρελθόν και στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι «λόγω της ανομοιομορφίας των επτά περιφερειακών ενοτήτων και της έλλειψης ενοποιημένου προϊόντος για κάθε περιοχή μέχρι σήμερα η Κεντρική Μακεδονία παρέμεινε τουριστικά αναξιοποίητη». Ο κ. Γιώργος επισήμανε την ανάγκη να «ξεπεράσουμε απαρχαιωμένες πρακτικές προβολής και να προχωρήσουμε σε ένα κοινό στόχο: να αναδείξουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα όλων των περιφερειακών ενοτήτων, ώστε να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε μια συντονισμένη δράση. Επτά ενότητες, μία περιφέρεια ».
Στη συνέχεια, ο εκπρόσωπος του αναδόχου του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της ΠΚΜ για το 2014, παρουσίασε αναλυτικά τη δομή και τη φιλοσοφία του “brand name” της Κεντρικής Μακεδονίας και αναφέρθηκε στο μήνυμα-βάσης που το συνοδεύει: “Can you miss this?”. «Το branding δεν εξαντλείται σε ένα όνομα, αλλά εκφράζεται σε ένα κεντρικό μήνυμα που αντιπροσωπεύει τα ιδιαίτερα στοιχεία της περιοχής», όπως εξήγησε. Ακολούθησε η παρουσίαση των νέων θεματικών εντύπων τουριστικής προβολής (Ήλιος-Θάλασσα, City Breaks, Φύση-Οικολογία-Περιηγήσεις, Χιόνι-Βουνό-Σκι, Συνέδρια-Επαγγελματικές Συναντήσεις, Ευ Ζην-Γαστρονομία, Θρησκεία-Προσκυνήματα), το πρόγραμμα συμμετοχής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού και το πρόγραμμα φιλοξενίας ξένων δημοσιογράφων και επαγγελματιών του τουρισμού, με αφορμή το επικείμενο ταξίδι γνωριμίας (fam trip) δημοσιογραφικής-επαγγελματικής αποστολής που θα πραγματοποιηθεί στην Π.Κ.Μ. από τις 20 έως τις 25 Οκτωβρίου 2013.
Σχόλιο taxalia : Ακόμα δεν τελείωσε η τουριστική περίοδος ρε Απόστολε και άρχισες από τώρα να τρέχεις για την επόμενη? Χαλάς την πιάτσα στο ξαναείπαμε..