23 Οκτ 2013

ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ

του Βλάση Γωγούση

- Καλημέρα γιατρέ μου
- Καλημέρα Κώστα, πως είσαι , τι κάνει η Σοφία ( = η γυναίκα του ), τι κάνει ο..
γιος σου ;
- Μια χαρά γιατρέ μου, σήμερα είμαι πολύ χαρούμενος, απέκτησα και δεύτερο γιό !
Εγώ ( άναυδος !)
- Με ποια;
- Με τη γυναίκα μου ( 55ρα η κυρία !)
Ο Κώστας ( συνταξιούχος Αστυνομικός ), βγάζει μια φωτογραφία από την τσέπη του και μου την δείχνει :
Αυτός στη μέση , δεξιά και αριστερά του δυό λεβέντες 1,85 ο καθένας, ΟΛΟΪΔΙΟΙ, τα δυό παιδιά μου γιατρέ , οι δίδυμαι γυιοί μου , μου λέει και γω ….κοντεύω να…λιποθυμίσω :
Λοιπόν φίλοι μου αναγνώστες, καθίστε αναπαυτικά στον καναπέ σας και ακούστε το απίθανο …παραμύθι που θα σας αφηγηθώ :
Είκοσι..τόσα χρόνια πρίν , η γυναίκα του Κώστα γέννησε δυό ΔΙΔΥΜΑ αγοράκια σε Δημόσιο Μαιευτήριο της Θεσσαλονίκης..
Τα είδαν , τα καμάρωσαν, τα χάρηκαν , η σύζυγος τα θήλαζε μέχρι την 3η μέρα, την άλλη μέρα το ένα δεν το πήγαν :
- Πέθανε ξαφνικά - της είπαν – χθες το βράδυ !,
- Το βάλαν σ` ένα μικρό φερετράκι, της το πήγαν , έσπευσε και ο ταλαίπωρος ο Κώστας- θέλησε να το ανοίξει για να το φιλήσει - δεν τον άφησαν.
- ¨Αστο, δεν κάνει , θα ταραχθείς, του είπαν .
- Το πήραν και το….θάψανε!
- Την 5η μέρα μάνα και γιός , πήραν το εξιτήριο μαζί και τη βεβαίωση θανάτου του θανόντος νεογνού.
- Περάσανε 22 χρόνια, ο γιος φαντάρος, υπηρετεί σε μια μονάδα έξω απ` το Κιλκίς.
- Στον ίδιο λόχο κι` άλλος ένας νεαρός απ` την Αθήνα, γίνανε φίλοι…« κολλητοί» που λεν οι νέοι .
- Μαζί στο λόχο, μαζί στην έξοδο, μαζί στο σπίτι του Αλέξη όταν κατέβαιναν με άδεια στη Θεσσαλονίκη, η μάνα σαν δεύτερο γιό τον φρόντιζε !
- Πέρασαν οι μήνες κι` ήρθε η ώρα του… απολυτηρίου
- Μαζί το πήραν!
- Ο Αλέξης ( ο Θεσσαλονικιός) και ο Λευτέρης ( ο Αθηναίος).
- Στήθηκε γεύμα και γλέντι τρικούβερτο στο σπίτι του Αλέξη, φαϊ , ποτό , τραγούδια, και το απόγευμα τα δυό παιδιά χωρίστηκαν στο σπίτι του εδώ ,ο Αλέξης , για την Αθήνα ο Λευτέρης.
ΟΛΑ καλά μέχρις εδώ αγαπητοί μου αναγνώστες ¨ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

- Αμ δε !
- Ο Λευτεράκης πρωί την άλλη μέρα πήγε στο μαγαζάκι του μπαμπά του στην Αθήνα ( ένα μικρό καφενεδάκι, σαν αυτά που βρίσκονται στην είσοδο ή στα πατάρια κάποιων πολυκατοικιών και παραγγέλνουν από τα κοντινά γραφεία τους καφέδες και τα αναψυκτικά τους ).
- Κάποια στιγμή μπαίνει στο καφενείο ο…..Αλέξης !
- -Δεν το πιστεύω, πως ξεφύτρωσες Αλέξη ;
- -Σε ποιον μιλάς, σε μένα; λέει ο άλλος
- -όχι, στον….τοίχο, σε σένα , πότε ήρθες;;
- Από πού νάρθω, εγώ δουλεύω απέναντι στην τράπεζα , κάνε μου δυό…..φραπέδες.
- Α ! και που είσαι, εμένα δεν με λεν Αλέξη , Ιάκωβο με λένε!
-
- Ο άλλος τον πλησίασε
- Και μένα …Ιωσηφίνα, λέει ο Λευτέρης και τούδωσε μία σφαλιαρίτσα στον λαιμό !;
- Για να μη σας κουράζω , αρπάζει Λευτέρης
- το τηλέφωνο , τηλεφωνεί στη ….συμπρωτεύουσα και λέει στη μάνα του Αλέξη που σήκωσε το ακουστικό :
- Κυρία Σοφία , που είναι ο Αλέξης;;
- - Μέσα, κοιμάται, λέει αυτή και ο Λευτέρης :
- - Λίγο νερό, λίγο νερό , λιποθυμάωω!!
- Ο άλλος , ο τραπεζικός, αρπάζει το τηλέφωνο κι` ακούει τη φωνή του γιού απ` τη Θεσσαλονίκη που λέει : .
- Εσύ είσαι Λευτεράκη;,
- - όχι, δεν είμαι γω, τα τώρα στον δίνω!
- Παίρνει τ` ακουστικό ο Λευτεράκης , ΑΛΕΞΗ ακούει απ `το τηλέφωνο κι` ΑΛΕΞΗ βλέπει μπρος του και …..ξαναλιποθυμάει !!
Και τώρα φίλοι μου ο

….ΕΠΙΛΟΓΟΣ.
Κώστας , Σοφία και Αλέξης , πήραν τ` αμάξι και ταξείδεψαν όλο το βράδυ για Αθήνα.
Πρώί στην Τράπεζα και το…. καρέ στημένο!!
Οι δυο γονείς , τα δύο ( ΔΙΔΥΜΑ)…… αδέρφια καi ο …….Λευτέρης χούφτα τα…..LEXOTANIL !!
Πήγαν στο σπίτι του Ιάκωβου και κει η δόλια η μάνα τάπε ΟΛΑ :
-Δεν κάναμε παιδιά , εγώ και ο μόλις πριν ένα χρόνο αποβιώσας, σύζυγός μου ( δικηγόρος) ειδοποιηθήκαμε πως στη Θεσσαλονίκη , ένα νεογέννητο αγοράκι ( εξώγαμο) ψάχνει γονείς.
Πήγαμε, δώσαμε ένα σεβαστό ποσό, σε πήραμε , αγόρι μου, μανάρι μου γλυκό και σ`αγαπήσαμε πιότερο κι` από παιδί μας
¨Εκλαιγε και μαλλιοτραβιότανε η δόλια η μάνα, αλλά ο Ιάκωβος την πήρε, την αγκάλιασε με το δεξί, με τ`άλλο τη Σοφία κι` είπε :
. Τι κλαις βρε μάνα οι άλλοι ΜΙΑ έχουνε Εγώ από τώρα έχω ΔΥΟ μάνες !!!.
Ο Αλέξης στη Θεσσαλονίκη , ο Ιάκωβος στην Αθήνα κι` ο…Λευτεράκης κάνει ακόμα ……ψυχοθεραπεία !!
Κι` έζησαν αυτοί καλά και μείς καλύτερα !.

Σημ. Ο Κώστας πέθανε, αλλά η Σοφία ζεί.
Απίστευτο και όμως αληθινό

Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη