20 Νοε 2013

Κάτω τα χέριά σας απ΄τον Τοροσίδη ρε προπονητές της κερκίδας!

Μια άτυχη στιγμή είχε το παιδί με το αυτογκόλ και ξεχάστηκε η προσφορά του στην ομάδα. Λες και ήθελε να βάλει αυτογκόλ! Έπεσαν να τον φάνε οι ...
προπονητές της κερκίδας, οι περισσότεροι εκ των οποίων, δεν έχουν ακουμπήσει τόπι στη ζωή τους. Αντί να του χτυπήσουμε φιλικά την πλάτη και να του πούμε "δεν πειράζει αγόρι μου, γίνονται κι αυτά", τον κράζουμε κιόλας;

"Κράξιμο" αθλητή επιτρέπεται στο ποδόσφαιρο, σε δύο μόνο περιπτώσεις:
1-η πολύ σοβαρή: αν αποδειχθεί ότι ο παίκτης δεν παίζει καλά επειδή "λαδώθηκε" από αντίπαλο
2-η σοβαρή: αν δεν προσπαθεί καθόλου για πολλές αγωνιστικές, ενώ έχει δυνατότητες (δεν τον κράζουμε με την πρώτη κακή εμφάνιση, γιατί μπορεί να βρεθεί σε κακή ημέρα, όπως όλοι μας).

Ο ίδιος πάντως δήλωσε:
"Δεν κατάλαβα τη έγινε στην φάση του γκολ, είναι μία πολύ περίεργη στιγμή. Ο Χολέβας μου είπε πως πήγε να διώξει και κλώτσησε πάνω μου την μπάλα. Εγώ δεν κατάλαβα τίποτα, απλά σήκωσα το κεφάλι μου και την είδα στα δίχτυα."
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη