15 Νοε 2013

Κορυφαίο ανέκδοτο !

Από τον Μήτσο τον Τούφα (άρα εγγύηση γέλιου)

Κερίες δύο τον αριθμό συναντώνται μετά καιρό. Μετά τα γνωστά '' Τι κάνεις χρυσή μου? Πώς είσαι? Ο Βρασίδας ? Η δουλειά? Όλα βαίνουσιν καλώς , το ίδιο επιθυμώ και δι ημάς'' κτλ έφτασε η κουβέντα στις..........


κόρες τους

''Μια χαρά Φωτεινή μου . Μια χαρά. Να τώρα έρχομαι απ τα μαγαζιά όπου και ψώνισα για τον αρραβώνα της. Είχε τύχη το κοριτσι μου . Γνώρισε έναν μεγαλοδικεγόρο. Χρήμα πολύ. Να σκεφτείς ότι έκλεισε τη μεγάλη αίθουσα του Μ. Βρετάνια για τα αρρεβωνιάσματα. Θα το κάψουμε . Ούλη η κενωνία θα μάθει περί του γεγονότος''

''Μπράβο άντε και οι ώρες οι καλές, αλλά δεν ήταν ήδη αρραβωνιασμένη η κόρη σου?"

''Άστα Φωτεινή μου . Στάθηκε άτυχο το παιδί αλλά κάνεις δεν χάνεται τελικώς . Είχε αρραβωνιασθεί παλιά, έναν αρχοντάνθρωπο μεγαλέμπορα από Λαμία. Εκεί να δεις μεγαλεία . Τρεις μέρες εγλεντούσαμαν με τα κλαρίνα . Φωτιά πήρε η Λαμία ολάκερη. Δυστυχώς όμως μετά από ένα μήνα χώρισαν . Ασυμφωνία λέει χαρακτήρων.

Μετά ακριβώς τάφτιαξε με εργολάβο. Και να τα αμάξια , να τα σπίτια και τα εξοχικά, να τα κότερα στας παραλίας . Να σκεφτείς ότι το κέντρο που τραγουδούσε ο ΛΕ-ΠΑ πριβέ τόχαμε χρυσή μου. Άρχοντες . Τόνοι τα γαρούφαλλα , ποτάμια τα ουίσκια, πολυκατεκίες τα σπασμένα πιάτα. Αφού το έγραψαν και στις κοσμικές στήλες . Δυστυχώς όμως πάλι μετά από ενάμισι μήνα χώρισαν. Αποδείχτηκε παλιάνθρωπος και εκτεθήκαμαν στο πλέντυ.

Όμως ο Θεός είναι μεγάλος . Αρραβωνιάστηκε και πάλι στα γρήγορα αυτή τη φορά μ έναν μεγαλούτσικο αλλά καλοστεκούμενο εισοδηματία. Αρχοντας κι αυτός κάλεσε βουλευτάδες , μεγαλοπαπάδες, παράγοντες της δημόσιας ζωής , καλλιτέγνες, επιχειρηματίες .Ούλους . Εκεί να δεις. Σκίζαν τα χελιάρικα ωσάν τα χαρτιά και την ραίναν , κουβάλησε Τσιγγάνους απέ την Ουγγαρία με βιολιά και έπαιξαν υπό το σεληνόφως για πάρτη της , Αμ η σαμπάνια? Μπάνιο εκάναμαν, μπάνιο. Δυστυχώς όμως ούτε είκοσι μέρες δεν βαστάξαν. Καλύτερα όμως . Ήταν μουρντάρης ο γαμπρός. Εδώ μέχρι και μένα πήγε να....που εγώ τον Βρασίδα μου.... Τέλος πάντων, αλλά πες μου. Η δική σας?''

''Ναι και η δική μας ποτάνα είναι ,αλλά εμείς πάλι δεν το πανηγυρίζουμε κιόλας''

Μήτσος Τούφας

ΥΓ. Γιατρέ ή ζητάς δημοσίως συγγνώμην ότι φοβούμαι τον ανταγωνισμό ή τρέχα περί πάμπερς
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη