24 Νοε 2013

Τέσσερα ανέκδοτα μαζεμένα

Επειδή διακρίνω μια ανησυχητική ησυχία απο τους κ.κ. Γωγούση, Καλαμίτση, Τούφα κ.α. ορίστε μερικά ανεκδοτάκια για να γελάσει το χειλάκι μας:

1. Σε επαρχιακή πόλη της Ελλάδος πηγαίνει ο πατέρας για να μάθει την εξέλιξη του γιού του στο σχολείο.
- Τι γίνεται πως πάει το παιδί στα μαθήματα;
- Πρόβατα έχετε;
- 'Οχι
- Να πάρετε!

2. Πληροφορίες οτι η κυβέρνηση σκέφτεται να αντικαταστήσει το παραδοσιακό παιχνίδι πέτρα-ψαλίδι-χαρτί με το νεομνημονιακό Μέτρα-Ψαλίδι-μισθοί ελέγχονται ως ανακριβείς

3.Η δασκάλα του Τοτού προσπαθεί να του μάθει αριθμητική
- Τοτέ έχεις 10 σοκολάτες και δίνεις 2 στον Γιωργάκη, πόσες έχεις;
- 10, δε δίνω καμία
- Πές οτι έρχεται με το ζόρι και σου παίρνει 2 πόσες έχεις;
- 10 και έναν τραυματία

Ι.ΔΗΜΗΤΡ.

4. Λέει το Κινεζάκι:

- Ο πατέρας μου δουλεύει 100 χιλιόμετρα μακριά από εδώ, αλλά με το καινούριο τρένο, σχολάει στις 03:00 και 03:10 το τραπέζι είναι στρωμένο!

- Καλό, λέει το Αμερικανάκι, αλλά εμένα ο πατέρας μου δουλεύει στη Nasa ξέρετε, και με τον καινούριο πύραυλο, δουλεύει στο φεγγάρι, στις 02:00 σχολάει και στις 02:05 το τραπέζι είναι στρωμένο!

- Τι μου λέτε ρε, λέει το Ελληνόπουλο.

Εμένα ο πατέρας μου είναι δημόσιος υπάλληλος. Σχολάει στις 03:00 και στις 02:30 έχουμε ήδη φάει...

Χ.ΚΑΡΑΓ.

(Σχόλιο taxalia: Ευχαριστούμε τους αναγνώστες για τα ανέκδοτα, αλλά οι αναρτήσεις δεν είναι χώρος για ανέκδοτα, συμπληρώστε τα στα σχόλια. Μην το κάνουμε ...ανεκδοτάδικο!)
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη