Όχι μόνο είναι επιβεβλημένη η είσοδος στρατηγικού επενδυτή, τόσο στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης,
όσο και στο αεροδρόμιο, αλλά έχει καθυστερήσει, τόνισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας μιλώντας στο συνέδριο για τον τουρισμό, που διοργάνωσε το Ελληνογερμανικό Βιομηχανικό και Εμπορικό Επιμελητήριο.
Η ανάπτυξη του τουρισμού στη Κεντρική Μακεδονία, συνδέεται με τις υποδομές και στο σημείο αυτό, κρίσιμη σημασία έχουν οι εξελίξεις σε ΟΛΘ και αεροδρόμιο, αλλά και τα έργα στους οδικούς άξονες που είναι προτεραιότητας γιατί εξυπηρετούν τον οδικό τουρισμό από τα Βαλκάνια. Αν όμως θέλουμε η Θεσσαλονίκη να γίνει προορισμός city break, πρόσθεσε ο κ. Τζιτζικώστας, τότε σημαντικό ρόλο θα παίξει και το Μετρό, έργο που εκτιμά ότι έχει «πρακτικά παγώσει», ενώ όπως είπε, άμεσα πρέπει να προχωρήσει η αναβάθμιση των εγκαταστάσεων της ΔΕΘ.
Στις μεγάλες υποδομές, η ευθύνη των κινήσεων πέφτει στην κεντρική κυβέρνηση. Η Περιφέρεια, από την πλευρά, προσπαθεί να αξιοποιήσει ΕΣΠΑ και ΣΕΣ (2014-2020), στη βάση ενός πολύ συγκεκριμένου σχεδίου που είναι στραμμένο σε αγορές- στόχους και κυρίαρχη επιδίωξη η τουριστική περίοδος, με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, να φθάσει να καλύπτει 12 μήνες το χρόνο. «Οι επιλογές της Περιφέρειας ήταν σωστές, η στροφή προς τη ρωσική αγορά και τις χώρες της πρώην ΕΣΣΔ, όπως επίσης το άνοιγμα προς Τουρκία και Ισραήλ, σε συνεργασία και με άλλους φορείς, απέδωσαν. Πάμε κάθε χρόνο στην έκθεση ΜΙΤΤ, στη Ρωσία και για το 2014 είμαστε έτοιμοι και θα ξεκινήσουμε πολύ νωρίς και πολύ οργανωμένα την καμπάνια μας στις αγορές- στόχους», πρόσθεσε ο κ. Τζιτζικώστας.
Σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις της Περιφέρειας στο τρέχον χρηματοδοτικό πλαίσιο στήριξης, πολλά έργα αφορούν και τον πολιτισμό, ειδικότερα, 117 έργα σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, 35 έργα σε σύγχρονες τουριστικές και πολιτιστικές υποδομές, το νέο μουσείο της Βεργίνας, οι ανασκαφές στην Αμφίπολη των Σερρών, έργα διαφύλαξης, συντήρησης και ανάδειξης κειμηλίων στο Άγιο Όρος και η χρηματοδότηση πολιτιστικών φεστιβάλ.
όσο και στο αεροδρόμιο, αλλά έχει καθυστερήσει, τόνισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας μιλώντας στο συνέδριο για τον τουρισμό, που διοργάνωσε το Ελληνογερμανικό Βιομηχανικό και Εμπορικό Επιμελητήριο.
Η ανάπτυξη του τουρισμού στη Κεντρική Μακεδονία, συνδέεται με τις υποδομές και στο σημείο αυτό, κρίσιμη σημασία έχουν οι εξελίξεις σε ΟΛΘ και αεροδρόμιο, αλλά και τα έργα στους οδικούς άξονες που είναι προτεραιότητας γιατί εξυπηρετούν τον οδικό τουρισμό από τα Βαλκάνια. Αν όμως θέλουμε η Θεσσαλονίκη να γίνει προορισμός city break, πρόσθεσε ο κ. Τζιτζικώστας, τότε σημαντικό ρόλο θα παίξει και το Μετρό, έργο που εκτιμά ότι έχει «πρακτικά παγώσει», ενώ όπως είπε, άμεσα πρέπει να προχωρήσει η αναβάθμιση των εγκαταστάσεων της ΔΕΘ.
Στις μεγάλες υποδομές, η ευθύνη των κινήσεων πέφτει στην κεντρική κυβέρνηση. Η Περιφέρεια, από την πλευρά, προσπαθεί να αξιοποιήσει ΕΣΠΑ και ΣΕΣ (2014-2020), στη βάση ενός πολύ συγκεκριμένου σχεδίου που είναι στραμμένο σε αγορές- στόχους και κυρίαρχη επιδίωξη η τουριστική περίοδος, με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, να φθάσει να καλύπτει 12 μήνες το χρόνο. «Οι επιλογές της Περιφέρειας ήταν σωστές, η στροφή προς τη ρωσική αγορά και τις χώρες της πρώην ΕΣΣΔ, όπως επίσης το άνοιγμα προς Τουρκία και Ισραήλ, σε συνεργασία και με άλλους φορείς, απέδωσαν. Πάμε κάθε χρόνο στην έκθεση ΜΙΤΤ, στη Ρωσία και για το 2014 είμαστε έτοιμοι και θα ξεκινήσουμε πολύ νωρίς και πολύ οργανωμένα την καμπάνια μας στις αγορές- στόχους», πρόσθεσε ο κ. Τζιτζικώστας.
Σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις της Περιφέρειας στο τρέχον χρηματοδοτικό πλαίσιο στήριξης, πολλά έργα αφορούν και τον πολιτισμό, ειδικότερα, 117 έργα σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, 35 έργα σε σύγχρονες τουριστικές και πολιτιστικές υποδομές, το νέο μουσείο της Βεργίνας, οι ανασκαφές στην Αμφίπολη των Σερρών, έργα διαφύλαξης, συντήρησης και ανάδειξης κειμηλίων στο Άγιο Όρος και η χρηματοδότηση πολιτιστικών φεστιβάλ.