23 Νοε 2013

Ανοιχτή επιστολή της Θέμιδος Σκορδέλη

Τα καθεστωτικά ΜΜΕ δεν κάνουν τον κόπο να φιλοξενήσουν τις απαντήσεις μου σε αντίθεση με τον ενθουσιασμό που έδειξαν να με λασπολογήσουν, οπότε ο μόνος δρόμος είναι η ελεύθερη φωνή των Ελλήνων ιστολόγων.


Προς όλους τους πρασινοκόκκινους υπαλλήλους που υπηρετούν το ψέμα, την λάσπη και τα “φράγκα”. Όμως πριν απο όλα οφείλω να ξεκαθαρίσω αυτά που λέγονται, όχι για να αποποιηθώ των ευθυνών μου, αλλά για να επιμερίσω και να απονείμω την επιτυχία της ΔΡΑΣΗΣ των κατοίκων του Αγίου Παντελεήμονα σε ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ μου. Ήταν και είναι τιμή για εμένα, που βρέθηκα με ανθρώπους που δεν “κότεψαν”, δεν φοβήθηκαν, δεν τρομοκρατήθηκαν, αλλά όλοι μαζί, μια ομάδα 10 ανθρώπων, στήσαμε αυτό που όλοι ξέρετε. Άνθρωποι από όλα τα κόμματα, από όλες τις ηλικίες, ανταμώσαμε με την απόλυτη δημοκρατία να διαπνέει κάθε μας συντονιστική δράση και συζήτηση και που είχαν ξεκινήσει αυτές τις διαμαρτυρίες πριν απο εμένα. Άνθρωποι που μέχρι χθες κοιμόμασταν τον ύπνο του δικαίου, εφησυχασμένοι με τους πολιτικούς, που καθένας απο εμάς ψήφιζε και δε φανταζόμασταν το μέγεθος της προδοσίας τους και της πολιτικής τους αλητείας. Γείτονες που θυσιάσαμε 5 χρόνια τώρα, την προσωπική μας ζωη για να διαμαρτυρόμαστε σε Διαμερισματικά και Δημοτικά Συμβούλια, σε συνεδριάσεις Επιτροπών και να τρώμε την κοροϊδία και την χλεύη αυτών ...........

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη