12 Δεκ 2013

Καταγγελία αναγνώστη: Η πίτσα έφτασε μετά από δυό ώρες

Καλησπέρα! Θα ήθελα να κάνω τα παράπονά μου για την Pizza Latina στην Θεσσαλονίκη καθώς και για τους υποψήφιους καταναλωτές. Σήμερα λοιπόν στις 2:45 έκανα μια παραγγελία απο το εν λόγω..
κατάστημα.Η παραγγελία έφτασε στις 4:15!
Φυσικά αρνήθηκα την παραλαβή της παραγγελίας! Τότε ο ντελιβεράς αντί να μου ζητήσει συγγνώμη ως όφειλε και να αναγνωρίσει το λάθος του καταστήματός του επέλεξε να μου την πει απο πάνω , φωνάζοντας , μιλώντας επιθετικά , αποκαλώντας με μπάρμπα και παροτρύνοντας με με τσαμπουκά να βγω έξω να του τα πω , επειδή του απάντησα οτι δεν μπορούσα να ξανα χρεωθώ για την δική τους ανευθυνότητα όταν με ρώτησε γιατί δεν πήρα στο κατάστημα να ακυρώσω την παραγγελία - πάλι με επιθετικό ύφος και σε υψηλό τόνο- !
Πραγματικά ήμουν καλός πελάτης της Pizza Latina και απογοητεύτηκα πλήρως. Θα δεχόμουν το λάθος των ανθρώπων και την δουλειά που πιθανώς να είχαν με μια απλά ΣΥΓΓΝΩΜΗ , αντιθέτως ο υπάλληλος επέλεξε να πουλήσει τσαμπουκά και "γαλλικά" στον πελάτη και καταναλωτή.
Απλά ΝΤΡΟΠΗ για την συμπεριφορά αλλα και την καθυστέρηση ( 2 ώρες είναι αδικαιολόγητος χρόνος - και χωρίς ενημέρωση απο το κατάστημα!)

Μιχαήλ Ελλ.
ethnikofron@hotmail.gr