11 Δεκ 2013

Συνέλαβαν απατεώνα για πολλές κλωτσιές στα Γιαννιτσά

Δείτε τι έκανε ο καραγκιόζης, παίζοντας με τον πόνο των ανέργων:


Ο ανωτέρω με το πρόσχημα προσφοράς εργασίας σε επιχείρηση του εξωτερικού μέσω έντυπης αγγελίας, κατάφερε να αποσπάσει από τέσσερα άτομα συνολικά το χρηματικό ποσό των 740 Ευρώ ως αντίτιμο για την έκδοση αεροπορικών εισιτηρίων

Εξιχνιάστηκαν από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών, τέσσερις περιπτώσεις εξαπάτησης σε βάρος πολιτών που έλαβαν χώρα την 19.08.2013 και την 18.11.2013 στα Γιαννιτσά Πέλλας.

Σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος 56χρονου ημεδαπού, ο οποίος ταυτοποιήθηκε ως ο δράστης των απατών, ύστερα από αξιοποίηση πληροφοριών και στοιχείων.

Η διερεύνηση της υπόθεσης ξεκίνησε με την καταγγελία αρχικά 38χρονου ημεδαπού, σύμφωνα με την οποία ο 56χρονος ο οποίος είχε αναρτήσει σε έντυπη εφημερίδα αναγγελία προσφοράς εργασίας σε επιχείρηση του εξωτερικού, τον εξαπάτησε καθώς είχε προβεί την 19.08.2013 σε κατάθεση του χρηματικού ποσού των (290) Ευρώ σε τραπεζικό λογαριασμό του ανωτέρω ως αντίτιμο για την έκδοση αεροπορικών εισιτηρίων , χωρίς ωστόσο να προβεί στην έκδοση εισιτηρίων.

Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, ο προαναφερόμενος με την ίδια μέθοδο την 18.11.2013 απέσπασε από άλλα τρία άτομα συνολικά το χρηματικό ποσό τω (450) Ευρώ.

Προανάκριση διενεργείται από το Τμήμα Ασφαλείας Γιαννιτσών.

Η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του 56χρονου, θα υποβληθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Γιαννιτσών.

Με αφορμή τα προηγούμενα περιστατικά εξαπάτησης πολιτών, η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας της Κεντρικής Μακεδονίας κρίνει σκόπιμο να επιστήσει την προσοχή στους πολίτες ώστε να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στην ανάγνωση αγγελιών και ιδιαίτερα όσων αφορούν στην καταβολή χρηματικών ποσών με οποιοδήποτε πρόσχημα - τέχνασμα και επιπλέον συνιστά :

  • Να μην πείθεστε εύκολα από άτομα, τα οποία σας “πλησιάζουν” ως γνωστοί συγγενικών - φιλικών προσώπων.
  • Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί σε άγνωστα άτομα που επιχειρούν με διάφορα προσχήματα και τεχνάσματα να εισέλθουν στην οικία σας.
  • Εφόσον άγνωστο άτομο εισέλθει στην οικία σας με οποιαδήποτε πρόφαση (π.χ. διεξαγωγή έρευνας, πώληση κάποιου προϊόντος, ανάγκη να πραγματοποιήσουν μια κλήση κ.λπ.), να μην επιτρέπετε να μεταβαίνει σε άλλους χώρους του σπιτιού σας, πέραν αυτών που χρειάζεται και ποτέ να μην χάνετε την οπτική επαφή μαζί του.
  • Στην περίπτωση αυτή, να προσέχετε τα προσωπικά σας αντικείμενα, προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο αφαίρεσής τους με τη μέθοδο της απασχόλησης.
  • Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί όταν άγνωστοι προσπαθήσουν να σας πείσουν για την καταβολή χρηματικού ποσού, με το πρόσχημα επείγουσας ανάγκης συγγενικού - φιλικού προσώπου (π.χ. νοσηλεία σε νοσοκομείο).Το ίδιο μπορεί να προσπαθήσουν και τηλεφωνικά. Για τους ίδιους λόγους να μην ενδίδετε σε προτροπές για συνάντηση (ραντεβού κ.λπ.).
  • Σε περιπτώσεις που άγνωστοι επικαλούνται έκτακτη ανάγκη γνωστού -συγγενικού σας προσώπου, να επιδιώκετε πάντα οι ίδιοι να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με το γνωστό-συγγενικό σας πρόσωπο, προς επιβεβαίωση των όσων επικαλούνται. Η επικοινωνία να γίνεται με δικό σας τηλέφωνο και κατόπιν δικής σας πρωτοβουλίας και να μην δέχεστε να μιλάτε με άτομο, το οποίο κάλεσαν οι άγνωστοι.
  • Σε κάθε περίπτωση, να δηλώνετε ότι δεν πρόκειται να παραδώσετε χρήματα, εάν δεν εμφανιστούν οι γνωστοί-συγγενείς σας.
  • Να μην δέχεστε σε καμία περίπτωση άγνωστα άτομα να σας οδηγήσουν σε Πιστωτικό Κατάστημα ή ΑΤΜ για ανάληψη χρηματικού ποσού.
  • Να μην πείθεσθε εύκολα σε ευκαιριακές αγορές προϊόντων που σας προτείνουν άγνωστα άτομα, ιδιαίτερα δε δίχως να δείτε πρώτα τα προϊόντα αυτά.
  • Να μην πείθεστε από άγνωστους, οι οποίοι εμφανίζονται ως υπάλληλοι Δημόσιας Υπηρεσίας ή άλλου φορέα για την επιδιόρθωση κάποιου τεχνικού προβλήματος, εάν δεν τους έχετε εσείς προηγουμένως καλέσει.
  • Να μην πείθεστε όταν άγνωστοι σας ζητούν να καταβάλλετε χρήματα για οφειλές γνωστών ή συγγενικών προσώπων σε δημόσιες υπηρεσίες ή σε καταστήματα-εταιρείες για αγορά αγαθών-προσφορά υπηρεσιών.
  • Επισημαίνεται ότι από νοσοκομεία ή από δημόσιες υπηρεσίες δεν χρησιμοποιείται η πρακτική υπάλληλοί τους να μεταβαίνουν σε οικίες ή σε δημόσιους χώρους και να ζητούν από πολίτες την καταβολή χρημάτων για υπηρεσίες που παρέχουν.
  • Να έχετε πάντα διαθέσιμους τους τηλεφωνικούς αριθμούς, με τους οποίους πρέπει να επικοινωνήσετε σε περίπτωση ανάγκης (Αστυνομία, Πυροσβεστική, Νοσοκομεία, στενοί συγγενείς κ.α.).
  • Προσπαθήστε να συγκρατήσετε τα χαρακτηριστικά των δραστών, καθώς και τα οχήματα με τα οποία κινούνται (αριθμό κυκλοφορίας, μάρκα οχήματος, χρώμα κ.λπ.), για να βοηθήσετε το έργο των διωκτικών αρχών.
  • Να ενημερώνετε πάντα τις αστυνομικές Αρχές, ακόμη και σε περίπτωση απόπειρας απάτης σε βάρος σας.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη