24 Δεκ 2013

Καλά Χριστούγεννα και μην ξεχάσετε τον…Σουλεϊμάν !

του Βλάση Γωγούση
Αγαπητοί μου φίλοι ( αγαπητές μου φίλες θάγραφα αλλά το λοκοκρίνει η….. Φούλα και θα μου το «κόψει» !).

`
‘Αχ βρε παιδιά , καιρό είχα να γελάσω τόσο, ( για να κυριολεκτώ , κοντεύω να κατουρηθώ απ` τα γέλια !)
Ξέρετε από πότε έχω να γελάσω ; από τη μέρα που άκουσα τον Σαμαρά να λέει πως έχουμε πρωτογενές …πλεόνασμα !!.
« κοίτα- είπα τότε - ΟΛΟΙ οι Ελληνες έχουν πλεόνασμα μονάχα εγώ έχω …έλειμμα !».
Αμέσως χτύπησα του διπλανού την πόρτα για να ρωτήσω , άκρα του τάφου σιωπή !!
Μια χαραμάδα φως με υποψίασε , σίγουρα θα νομίζει πως θέλουν να του πουν τα κάλαντα και δεν ανοίγει, σκέφθηκα και φώναξα :
«Βασίλη, εγώ είμαι ο γείτονας, ο Βλάσης ».
Ήτανε σαν να φώναξα «Σουσάμι άνοιξε », όπως στο παραμύθι :

Κι`η πόρτα , άνοιξε !
«Μούκοψες τη χολή , μου είπε, νόμιζα πως χτυπούσε ο…νοικοκύρης, 3 ενοίκια του χρωστώ !!»
«Γιναμε… δύο οι …ελλειμματικοί κι` αυτός δικός μας είναι» σκέφθηκα, ζήτησα τάχα ένα τσιγάρο κι` έφυγα !
Αλλά ξεχάστηκα, κάτι σας έλεγα απ` την αρχή που έσκασα στα γέλια !
Α! ναι, άκουσα λίγο πριν , έναν βαρύ κι` ασήκωτο εκφωνητή να λέει στον ΑΝΤΕΝΝΑ ::
« ’ Εννιά και τέταρτο , Χριστούγεννα , παραμονή , μη χάσετε να δείτε :
ΣΟΥΛΕΪΜΑΝ ο…ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ !»
Ωχ, Θεέ μου, πάλι μ`έπιασε αλλά…κρατιέμαι
Γελάω μαζί και κλαίω, σκέφθηκα νάκουγα την τηλεόραση της Κωνσταντινουπόλεως να προαναγγέλλει :

«10 και τέταρτο , αύριο ΡΑΜΑΖΑΝΙ, μη χάσετε να δείτε ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ , ο ΓΚΙΑΟΥΡ, ο ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ» !
Καλά Χριστούγεννα και μην ξεχάσετε τον…Σουλεϊμάν !
Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη