18 Δεκ 2013

Discover Thessaloniki - Νέα καμπάνια από την Ένωση Ξενοδόχων σε συνεργασία με την Marketing Greece για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης

Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα από την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ανακοινώθηκε για πρώτη φορά η συνεργασία και με τον ιδιωτικό τομέα για την ανάδειξη της πόλης μας σε τουριστικό προορισμό.
Ο πρόεδρος της Ένωσης, Αριστοτέλης Θωμόπουλος, ξεκίνησε την ομιλία του αναφερόμενος στην μακρόχρονη πορεία της ένωσης και στις δραστηριότητές της. Αναλυτικά ανέφερε πως η Ένωση κλείνει φέτος έναν αιώνα ζωής και περιλαμβάνει ως μέλη της 84 ξενοχοχεία στην επικράτεια της Θεσσαλονίκης. Τόνισε, πως πρέπει να δούμε την κρίση σαν μια ευκαιρία για ανάπτυξη και πως πρέπει όλοι να συνεργαστούν για να αναδειχτεί η Θεσσαλονίκη σε τουριστικό προορισμό. Συνέχισε λέγοντας πως υπάρχει αισιοδοξία για τον τομέα για το 2014, ενώ η στρατηγική την οποία θα ακολουθήσουν θα περιλαμβάνει συνεργασία με τους φορείς του κράτους, τους τοπικούς και τώρα για πρώτη φορά και με τον ιδιωτικό τομέα.
Η ένωση ξενοδόχων Θεσσαλονίκης είναι η πρώτη σε όλη την Ελλάδα που προχώρησε σε συνεργασία με την ιδιωτική εταιρεία Marketing Greece και μαζί θα έχουν ως στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας, την αναβάθμιση της εμπειρίας του επισκέπτη, την δημιουργία νέων μορφών τουρισμού, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την απαγκίστρωση από την εξάρτηση με την ελληνική αγορά. Επίσης, επιθυμία των φορέων είναι να αναβαθμιστεί η ποιότητα των τουριστών και να εμπλουτιστεί με επισκέπτες υψηλότερου οικονομικού επιπέδου. Για την επίτευξη των παραπάνω σκοπών δημιουργήθηκαν δύο γκρουπ με δημοσιογράφους από τη Ρωσία και τη Γερμανία που ήρθαν στη Θεσσαλονίκη για να ζήσουν εμπειρίες και να γνωρίσουν τις ιστορίες της πόλης.

Αγορές - στόχοι προσέλκυσης τουριστών

 Πρώτος στόχος είναι η Τουρκία. Παρόλο που η Θεσσαλονίκη έχει ήδη μεγάλο αριθμό επισκεπτών από τη γειτονική χώρα, στόχος είναι η εισροή τουριστών με μεγαλύτερη οικονομική άνεση που θα είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν τα χρήματά τους στην τοπική αγορά. Δεύτερος στόχος είναι η Γερμανία. Αυτός ο στόχος θα επιτευχθεί μέσω των πολλών αεροπορικών συνδέσεων που ήδη υπάρχουν, καθώς και με την προβολή των ποιοτικών χαρακτηριστικών της Θεσσαλονίκης στη Γερμανία. Τρίτος στόχος είναι η Ρωσία. Θα προχωρήσουν σε υλοποίηση δράσεων που θα έχουν ως σκοπό την προσέλκυση Ρώσων τουριστών υψηλού οικονομικού επιπέδου. Τέλος, η αγορά πρόκειται να ανοίξει και με προσέλκυση επισκεπτών και από το Ισραήλ και τη Μ. Βρετανία.

Marketing Greece
Από την άλλη πλευρά, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Marketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης, αναφέρθηκε στην προσπάθεια προώθησης της εταιρείας και της χώρας μας στο εξωτερικό με δημοσιεύματα σε ξένα μέσα. Επίσης προχώρησαν και στη δημιουργία ενός site διεθνούς εμβέλειας με το όνομα discovergreece.com το οποίο θα είναι έτοιμο για να βγει στον "αέρα" τον Ιανουάριο, στο οποίο θα υπάρχει πλήθος εικόνων και βίντεο από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, ανάμεσα σε αυτές και η Θεσσαλονίκη. Στόχος είναι να δημιουργηθεί στον αναγνώστη μια πολυδιάστατη εμπειρία για το μέρος που θα επισκεφτεί. Τόνισε πως η Θεσσαλονίκη και γενικότερα η Μακεδονία είναι ένα καλειδοσκόπιο πολιτισμού, γεγονός που θα αναδειχτεί στην καμπάνια που θα ξεκινήσει στις 9/1/2014 με τον τίτλο "We discover Greece". Η καμπάνια αυτή πρώτα απευθύνεται στους Έλληνες παρακινώντας τους να συμμετέχουν μέσα από τα social media και το πρόγραμμα "Count me in"(Είμαι μέσα) και να βοηθήσουν οι ίδιοι στην ανάπτυξη του τουρισμού.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη