ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: Οι Ολλανδοί πάντα έθεταν τους δικούς τους όρους, όπου και..
αν βρίσκονταν. Και μπορεί άλλοι να έκαναν πολιτική με τις κανονιοφόρους, αυτοί, χωρίς να αφήνουν εμφανές το στίγμα του αποικιοκράτη, ως εμπορικοί – επιχειρηματικοί κατακτητές συμπεριφέρονταν σε κάθε χώρα που δραστηριοποιούνταν.
Το ίδιο έκαναν και στην Ελλάδα, με αιχμή του δόρατος στον τομέα της μπύρας την Heineken ή στα «ελληνικά», το παράρτημα της πολυεθνικής, «Αθηναϊκή Ζυθοποιία». Άλωσαν την αγορά, απέκτησαν δεσπόζουσα θέση και σήμερα, στον πανικό τους ότι χάνουν την αγορά, έβαλαν μπρος την επιχείρηση ελληνοποίησης του Ολλανδικού προϊόντος τους.
Ωστόσο, ο λύκος και αν γέρασε… τις αποικιοκρατικές συνήθειες δεν τις ξεχνά. Να λοιπόν που για την Heineken η FYROM είναι …MACEDONIA. Που και πως; Μα με τον ποιο επίσημο τρόπο, σε σεμινάριο στελεχών της πολυεθνικής, για την αγορά της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, μια αγορά κλειδί για την Heineken, όπως περιγράφεται στο σεμινάριο.
Και εμείς, τους φιλοξενούμε στην Ελλάδα, τους δίνουμε και τα ωραία μας ευρώ. Για να μας τα επιστρέψουν με το MACEDONIA, σε αντίθεση και του διεθνούς δικαίου. Άλλωστε, δίκαιο για την πολυεθνική, είναι να αυξάνει τα κέρδη της χρησιμοποιώντας κάθε διαθέσιμο μέσο. Μόνο που στην περίπτωση της Ελλάδας, συνέβη αυτό που τρέμει ο κάθε αποικιοκράτης, ξύπνησε η αποικία…
Παρακάτω δημοσιεύονται ορισμένα screen shots από την παρουσίαση της εταιρείας στο σεμινάριο, και στο τέλος ολοκληρη η παρουσίαση, με ενδιαφέροντα στοιχεία για το μερίδιο της Heineken σε κάθε χώρα, τις μπύρες που παράγει και άλλες πληροφορίες ενδεικτικές του τρόπου σκέψης των στελεχών της πολυεθνικής.
Στη FYROM πάντως, η Heineken θα έχει εξασφαλισμένο ένα καλό μερίδιο της αγοράς.