29 Δεκ 2013

Κλοπή VESPAPX200 ΝΗΡ609 στην Κάτω Τούμπα. Μπορείτε να βοηθήσετε;

Γνωστός φωτορεπόρτερ της Θεσσαλονίκης (το αναφέρουμε για να επιβεβαιώσουμε την εγκυρότητα της αγγελίας), μας ενημερώνει:

ΚΛΕΨΑΝΕ AYTH ΤΗΝ VESPA.OΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΝ ΑΤΥΧΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ.
"Στις 19/12/2013 μου έκλεψαν την βέσπα μου κάτω από την πυλωτή μου.

Είναι μία μαύρη βέσπα px200 με καφέ σέλα και μαύρη ζελατίνα.

Οι πινακίδες είναι ΝΗΡ609.

Κλάπηκε από Θεσσαλονίκη περιοχή Κάτω Τούμπα.

Όσοι με ξέρουν θα ξέρουν το πόσο πολύ έχω στεναχωρηθεί .Δεν μπορώ ούτε να γράψω ούτε να σκεφτώ πόσο.Ποτέ μου δεν έχω βρεθεί χωρίς την βέσπα μου. Έχουν κοπεί τα πόδια μου και πρακτικά (πήγαινα στην δουλειά) και συναισθηματικά με αυτήν μεγάλωσα , ταξίδεψα , ερωτεύτηκα , παντρεύτηκα , τα πάντα)

Δίνω αμοιβή 400 ευρώ σε όποιον την βρει. Αν μπορούσα να διαθέσω περισσότερα θα τα έδινα.

Όσοι μπορούν να βοηθήσουν παρακαλώ να το κάνουν.

ευχαριστώ

Πέτρος"


 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη