26 Ιαν 2014

Τί συμβαίνει όταν ο Μύλος Βρωμύλος πηγαίνει στην Εφορία;

 Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Τώρα βέβαια για μένα δεν ξεκίνησε και τόσο καλά αλλά δεν ανησυχώ, απλώς αναρωτιέμαι. 
Είναι δυνατόν να υπάρχει τόση βλακεία στον κόσμο; Ξάπλωσα χθες το βράδυ στο αναπαυτικό κατά τα άλλα παγκάκι μου και ομολογουμένως...
κοιμήθηκα σαν πουλάκι! Σ' αυτό βέβαια βοήθησε και ο υπέροχος καιρός! Μέσα στο καταχείμωνο ρε παιδιά και να έχουμε μέχρι και 20 βαθμούς θερμοκρασία; Ανοίγω που λέτε τα μάτια μου το πρωί και τι να δω!
Στην πλάτη του παγκακίου μου κολλημένο χαρτί της εφορίας! Άστεγος ξεάστεγος οι υποχρεώσεις του παρελθόντος με κυνηγούν ακόμα κι εδώ! Διαβάζω, ειδοποίηση της εφορίας με τον χαρακτηρισμό "κατεπείγον". 
Ένα παλιό χρέος μου και μάλιστα με την ένδειξη "ΠΡΟ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΩΣ". 
Τι θα μου κατασχέσετε ρε παιδιά, το παγκάκι; Επειδή δεν είχα και με τι να περάσω την ώρα μου, δεν πάω λέω στην εφορία. Όχι τίποτε άλλο αλλά με έτρωγε η περιέργεια κατ' αρχήν να δω πως με βρήκανε και δεύτερο τι εννοούνε με την λέξη κατάσχεση! 
Βέβαια πρέπει να σας πω ότι η εμφάνιση μου δεν παραπέμπει σε άστεγο γιατί τα ρουχαλάκια μου από τις ημέρες των "παχιών αγελάδων" τα κράτησα. Μπαίνω στον έφορο τον καλημερίζω, την δική του καλημέρα βέβαια δεν την άκουσα, και του δείχνω το χαρτί που μου στείλανε. 
Χωρίς καν να σηκώσει το βλέμμα του μου λέει, "οι πληρωμές κύριέ μου μέσω ιντερνετ". 
Αυτό που τον έκανε να σηκώσει το βλέμμα του και να με κοιτάξει ήταν το νευρικό γέλιο που μ' έπιασε. 
-Δεν κατάλαβα, με ειρωνεύεστε, μου είπε. 
-Δεν σας ειρωνεύομαι αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ, συγγνώμη! 
-Ήταν πολύ αστείο αυτό που σας είπα; 
-Αν λάβετε υπ' όψιν σας ότι είμαι άστεγος και ότι ο εξαιρετικός κατά τα άλλα δήμαρχός μας δεν έχει βάλει ακόμα στα παγκάκια computer, ναι ήταν λίγο αστείο. 
-Θέλετε να μου πείτε ότι είστε άστεγος! 
-Όχι δεν θέλω να σας το πω, σας το λέω! 
-Για άστεγος το στοματάκι σας λέει πολλά! 
-Αγαπητέ κύριε έφορε, άστεγος είμαι όχι ηλίθιος! 
-Τέλος πάντων κύριέ μου δεν θα φάμε κι όλη τη μέρα μας, αυτό το χρέος πρέπει να πληρωθεί αλλιώς θα γίνει κατάσχεση. 
-Μα αυτό θέλω να σας εξηγήσω, ότι δεν υπάρχει περιουσιακό στοιχείο για να μου κατασχέσετε, εκτός κι αν μου κατασχέσετε το παγκάκι! 
-Στην ανάγκη και το παγκάκι θα σας κατασχέσουμε, μάθατε όλοι τώρα όχι είμαι άστεγος όχι είμαι κάτω από τα όρια της φτώχειας όχι είναι η μανούλα μου άρρωστη κι όλες αυτές τις δικαιολογίες οι οποίες πλέον δεν περνάνε. Από την στιγμή που μένεις σ'αυτή τη χώρα πρέπει και να πληρώνεις τις υποχρεώσεις σου. 
-Συγγνώμη να ρωτήσω και κάτι άλλο γιατί με τρώει η περιέργεια, πως με βρήκατε στο παγκάκι και μου κολλήσατε το χαρτί; -Από τον νόμο και από την εφορία δεν ξεφεύγει πλέον κανένας! Και σας παρακαλώ πηγαίνετε γιατί έχω να ασχοληθώ και με άλλους απατεώ......και με άλλους φορολογούμενους ήθελα να πω! Αυτή είναι λοιπόν η συμπεριφορά του κράτους στον πολίτη.
Κατ' αρχήν είμαστε όλοι απατεώνες! 
Το γεγονός βέβαια ότι εγώ επί 30 συναπτά έτη χρυσοπλήρωνα την εφορία δεν μετρά καθόλου! Το ότι επί 30 χρόνια χρυσοπλήρωσα και το ΙΚΑ και το ΤΕΒΕ(ΟΑΕΕ) δεν μετρά καθόλου και σήμερα αν αρρωστήσω θα μου πουν ή πλήρωσε ή πήγαινε σε μια γωνιά να πεθάνεις ήσυχα! Αυτά τα 30 χρόνια μόνο για ασφάλιση έχω πληρώσει πάνω από 80.000 ευρώ! 
Ο κάθε βουλευτάκος και ο κάθε υπουργάκος που με 1 τετραετία δικαιούται σύνταξη 1.400 ευρώ(και φτάνει τις 4.500 ευρώ) και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, ΠΟΣΟ ΠΛΗΡΩΣΕ; 
Η ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ!!! 
Κι εσύ που διαβάζεις και παρεξηγήσαι καλό θα ήταν να κάνεις που και που την αυτοκριτική σου. ΙΣΩΣ ΕΤΣΙ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ! 
Τώρα βέβαια θα μου πείτε, αμάν ρε φιλέ μόλις μπήκε η βδομάδα μας πήρες από τα μούτρα.
Σ' αυτή τη χώρα έχουμε χάσει την έννοια της εβδομάδας! 
Κάποτε ξέραμε ότι η Παρασκευή είναι η μέρα "βάλσαμο" γιατί ερχόταν το Σαββατοκύριακο και θα το περνούσαμε με την οικογένεια μας θα ξεκουραζόμασταν και θα κάναμε τέλος πάντων ότι δεν προλαβαίναμε μέσα στην βδομάδα.
Τώρα πέστε μου ποια είναι η αρχή της εβδομάδας; H Δευτέρα; Η Κυριακή;ΠΟΙΑ; 
Οι μόνοι που ακόμα έχουν την Δευτέρα για αρχή της εβδομάδας είναι οι μαθητές και οι άστεγοι! Ειδικά με τους μαθητές προχωρήσαμε σε άλλο επίπεδο, ευρωπαικό!
Θα κλείνουν τα σχολεία λέει μία εβδομάδα τον Μάρτιο για να κάνουν οι μαθητές και οι οικογένειες τους τις χειμερινές τους διακοπές!! 
Κι αυτό για να ενισχυθεί ο χειμερινός τουρισμός στη χώρα μας! Μου έλεγε προχθές ένας φίλος μου-όχι άστεγος, επιχειρηματίας ο οποίος με βοηθάει πολλές φορές, γιατί υπάρχουν και τέτοιοι φίλοι- ότι αυτοί ρε συ είναι στον κόσμο τους δεν εξηγείται διαφορετικά. 
Και του λέω, δεν είναι καθόλου στον κόσμο τους, απλά είναι μία κυβέρνηση 50.000-100.000 ελλήνων.Και να σου πω και κάτι άλλο είμαστε περισσότερο ρατσιστές από οποιονδήποτε άλλο λαό του πλανήτη! 
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ!! 
ΜΥΛΟΣ ΒΡΩΜΥΛΟΣ 

smile_gr@otenet.gr 
Μπορείτε να στέλνετε τα σχόλια σας και τις βρισιές σας εν ανάγκη στο παραπάνω mail. 

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη