18 Ιαν 2014

Τελικά, μας «πσαικάζουν», ή όχι;


Ιδού το μεγάλο ερώτημα που απασχολεί όλα τα λαμπρά και ανήσυχα (πολιτικά και μη) μυαλά της γενιάς μας!

Μιλάω για τα περίφημα λευκά ίχνη (γραμμές) που αφήνουν πίσω τους τα αεροσκάφη στον ουρανό, και που σε ολόκληρο τον πλανήτη απασχολούν κάποιους «πειραγμένους», ενώ στη δική μας χώρα έχουν ολόκληρο πειραγμένο κοινοβουλευτικό κόμμα που τα έχει υιοθετήσει, και που τα αναδεικνύει, με
σκοπό να ξεσκεπάσει την διεθνή αυτή συνομωσία της σιωπής.
Με τους ψηφοφόρους του, αλλά και τους εκπροσώπους του να ανησυχούν σφόδρα για το «μασονικό» αυτό φαινόμενο, που απειλεί την ψυχική μας υγεία, μετατρέποντάς μας σε φιλομνημονιακά ζόμπι.
Αναφέρομαι στους γνωστούς σε όλους μας ως «πσαικασμένους»…
Τους μπροστάρηδες δηλαδή.
Τι είναι όμως αυτά τα chemtrails;
Υπάρχει πράγματι λόγος ανησυχίας;
Μας ψεκάζουν όντως οι αόρατοι αφέντες μας, και οι τοκογλύφοι δανειστές μας, έτσι ώστε να κοιμόμαστε όρθιοι και να μην αντιλαμβανόμαστε τις αλήθειες του Αλέξη και του Πάνου;
Είναι ο Σαμαράς συνένοχος στο έγκλημα;
Αληθεύει πως ο Βενιζέλος πετάει κάθε βράδυ κρυφά, παρέα με τον Σόιμπλε και τα άλλα παιδιά, πάνω από την Ελλάδα, και μας ποτίζει με σωματίδια από αλουμίνιο, γελώντας χαιρέκακα;
Για να ξεχάσουμε τις πομπές του Πασόκ, και να «αθωώσουμε» τον Μαντέλη;
Μήπως δηλαδή έχει δίκιο να φοβάται η Κουντουρά, και τα άλλα παιδιά του Καμένου;
Μήπως οι Αν. Ελ. γνωρίζουν κάτι που εμείς αγνοούμε;
Και μήπως για αυτό η τόση σπουδή του Καπερνάρου, να γίνει η Ελλάδα διαστημική υπερδύναμη, με βασική προτεραιότητα την δημιουργία σύγχρονου διαστημικού σταθμού στους Γαργαλιάνους, για διαπλανητικά ταξίδια;
Τι λέει ο Τέρενς; Γιατί σιωπά;
Σε αυτά τα κρίσιμα ερωτήματα θα προσπαθήσω να απαντήσω.


Έχουμε λοιπόν και λέμε:
Οι λευκές αυτές γραμμές που συχνά βλέπουμε πίσω από αεροσκάφη τύπου τζετ, τα οποία πετάνε σε μεγάλο υψόμετρο, κανονικά ονομάζονται contrails.
Παράγονται από την εξάτμιση των κινητήρων του αεροσκάφους, συνήθως σε ύψη 8-12 χιλιομέτρων από την επιφάνεια της γης.
Ο συνδυασμός των υδρατμών από την εξάτμιση, με την χαμηλή θερμοκρασία που υφίσταται σε αυτό το ύψος, προκαλεί την δημιουργία των contrails.
Στην ουσία πρόκειται απλά για το γνωστό φαινόμενο της συμπύκνωσης (condensation, εξ ου και η ονομασία contrails).
Οι υδρατμοί που βγαίνουν από την εξάτμιση παγώνουν, και μετατρέπονται σε παγοκρυστάλλους, που με τη σειρά τους νεφελοποιούνται, και έτσι γίνονται ορατοί από το έδαφος.
Η σχετική υγρασία στην ατμόσφαιρα, κοντά στο αεροπλάνο, είναι ο βασικός παράγοντας που καθορίζει την διάρκεια ζωής, και την εμφάνιση ενός συγκεκριμένου contrail.
Όταν αυτή είναι υψηλή, υπάρχει περίπτωση τα ίχνη να διαρκέσουν επί πολύ.
Οι άνεμοι επίσης παίζουν ρόλο, και μπορούν να αλλάξουν την εμφάνιση κάποιου ίχνους.
Υπάρχουν περιπτώσεις όπου ένα contrail διήρκεσε ως και 24 ώρες!
Όταν όμως η σχετική υγρασία είναι χαμηλή, και η ταχύτητα του ανέμου μεγάλη, τότε οι παγοκρύσταλλοι δεν διαρκούν πολύ ώρα, και άρα τα ίχνη εξαφανίζονται σύντομα.
Σε αρκετές περιπτώσεις τα contrails απλώνονται στον ουρανό.
Αυτό γίνεται όταν η υγρασία είναι υψηλή, και στην ουσία δημιουργούνται νέφη.
Τα μόρια των υδρατμών εναποτίθενται στους παγοκρυστάλλους κ.ο.κ.
Στις περιπτώσεις που τα ίχνη αυτά είναι πολλά, και μάλιστα μοιάζουν να διασταυρώνουν το ένα το άλλο, και άρα να προκαλούν δικαιολογημένη «ανησυχία», αυτό οφείλεται στην πτήση πολλών αεροσκαφών στον ίδιο αεροδιάδρομο, αλλά σε διαφορετικό ύψος, τον λεγόμενο διαχωρισμό που γίνεται από τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας.
Η κάθε γραμμή, που μοιάζει να ακουμπά την άλλη, μπορεί και να απέχουν μεταξύ τους ως και 2-3 χιλιόμετρα (σε ύψος).
Άσχετα αν από το έδαφος φαίνονται να διασταυρώνονται.


Αν υπολογίσουμε ότι σε κάθε (πολυσύχναστο) αεροδιάδρομο μπορούν να πετάνε έως και 5-6 αεροσκάφη ταυτόχρονα (με διαχωρισμό ύψους), τότε εύκολα αντιλαμβανόμαστε την οφθαλμαπάτη, αλλά και την ανησυχία του Χαϊκάλη.
Σύμφωνα πάντως με κάθε επίσημη πηγή, σε παγκόσμιο επίπεδο, η μόνη ουσία που εμπεριέχουν τα contrails είναι αθώοι υδρατμοί, καθώς και τα υπόλοιπα παράγωγα της εξάτμισης ενός κινητήρα που καίει υγρό καύσιμο (κηροζίνη).
Η αλματώδης αύξηση των αεροπορικών πτήσεων τις τελευταίες δεκαετίες, έχει αναπόφευκτα οδηγήσει και στην δημιουργία πολλών contrails, ειδικά σε περιοχές πολυσύχναστων αεροδιαδρόμων, ή κοντά σε μεγάλα αεροδρόμια.
Σε γενικές γραμμές, και σύμφωνα με την αμερικανική Environment Protection Agency, τα ορατά contrails καλύπτουν μόλις το 0.1% της γήινης επιφάνειας, και σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζουν το κλίμα του πλανήτη, ή οτιδήποτε άλλο…
Να μη ξεχνάμε επίσης ότι οι σημερινοί κινητήρες των αεροσκαφών, όπως και το σύγχρονο αεροπορικό καύσιμο, συμμορφώνονται σε πολύ αυστηρές προδιαγραφές όσον αφορά στις εκπομπές ρύπων κλπ, ενώ οι κατασκευαστές των αεροσκαφών χρησιμοποιούν την πιο εξελιγμένη διαθέσιμη τεχνολογία προκειμένου να μην υπάρχουν επιπτώσεις στο περιβάλλον.
Για όλα τα παραπάνω, προσωπικά πιστεύω πως δεν υπάρχει καμία συνομωσία και κανένας κίνδυνος από τα ίχνη που αφήνουν τα αεροσκάφη στον ουρανό.
Και εν πάση περιπτώσει, αν όντως υπήρχε συνομωσία, και μια τεράστια παγκόσμια προσπάθεια συγκάλυψης της, δεν θα υπήρχαν διαρροές;
Δεν θα κελαηδούσε κάποιος;
Για παράδειγμα, δεν θα βρίσκονταν ένας Έλληνας ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας, ή ένας υπάλληλος αεροδρομίου, πιστός οπαδός του Καμένου, που θα ξεσκέπαζε το σκάνδαλο;
Για να μην αναφερθώ στις «αποκαλύψεις» και στα ενδελεχή έγκριτα ρεπορτάζ που διαβάζω κατά καιρούς, και που αφορούν στην λειτουργούσα εδώ και πολλές δεκαετίες ελληνική εταιρία 3Δ, που με έδρα το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, και με σύμβαση με τον ΕΛΓΑ, επιχειρεί καθημερινά διεξάγοντας πτήσεις αντιχαλαζικής προστασίας, για το καλό των αγροτικών μας καλλιεργειών, και την οποία κάποιοι ευφάνταστοι «ανεξάρτητοι, Έλληνες» ταύτισαν με τα σκοτεινά κέντρα που μας «πσαικάζουν».
Έλεος δηλαδή…

Strange Attractor

ΥΓ- Πάντως απ ότι ακούω, η μόνη κολλητή του Πάνου που δεν ανησυχεί για τις επιπτώσεις των chemtrails, είναι η οξύνους Ραχήλ, η οποία αγόρασε, λένε, ένα ειδικό αντιψεκαστικό pretty helmet, και έτσι κυκλοφορεί, και ανεβαίνει σε κιγκαλερίες ανέμελη κι ωραία…

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη