Ορθότατα επισημαίνει αναγνώστης, σχετικά με την προτροπή του ΕΦΕΤ για διάφορα ακατάλληλα προϊόντα που διακινούνται από αλυσίδες πολυκαταστημάτων :
Κι εγώ ρωτάω το εξής: Δεν πρέπει κανονικά να επιστραφούν αυτά τα προϊόντα στις εταιρείες πίσω; Δεν πρέπει να πάρει τα χρήματά του ο κόσμος πίσω; Δεν πρέπει να αποζημιωθούν και για την έκθεση σε κίνδυνο που περιήλθαν βάζοντας τα συγκεκριμένα προϊόντα στο τραπέζι τους; Δηλαδή με μια παράινεση του τύπου "να μην χρησιμοποιούν οι καταναλωτές τα προϊόντα" το θέμα λύνεται; Και δε γράφω μόνο για το συγκεκριμένο προϊόν αλλά και για το λάδι, που αναφέρεται σε άλλο post. Και για τα τόσα άλλα προϊόντα που κατά καιρούς έχουν ανακληθεί. Μήπως, λέω εγώ τώρα καμιά μ@κακία να περάσει η ώρα, όλες αυτές οι εταιρείες ήταν υποχρωμένες να αποζημιώνουν (με αξιόλογες αποζημιώσεις και οχι του τύπου πάρε μια δωροεπιταγή για τις επόμενες αγορές) τους καταναλωτές που είχαν ή έχουν στην κατοχή τους τέτοια προϊόντα, θα το σκέφτονταν διπλά και τριπλά να το ξανακάνουν. Φυσικά και οι εταιρείες θέλουν να βγάλουν κέρδος, αλλά εάν υπήρχε ένα τέτοιο πλαίσιο δεν θα μας πασάραν ότι σκατά θέλουν.
Αν υπήρχε μι α συντονισμένη κίνηση από εμάς εναντίον τέτοιων εταιρειών, γιατί από το κράτος παράνοιας δεν πρέπει να περιμένουμε τίποτα, ίσως κάποια πράγματα να αλλάζανε προς ώφελος του καταναλωτή
Σχόλιο αναγνώστη σε αυτή την ανάρτηση http://taxalia.blogspot.gr/2014/02/jumbo.html#comment-1259459661