Στη δυναμική περίοδο αλλαγών που η κοινωνία μας δοκιμάζεται με τον πιο έντονο τρόπο, έχει φανερωθεί η επιτακτική ανάγκη για εκπαίδευση που τα οφέλη της είναι άμεσα συνδεδεμένα με τις ..
ανάγκες της αντιμετώπισης της κρίσης.
Το CampusBus αποτελεί μια εκπαιδευτική πρωτοβουλία- από τους ιδρυτές του The Cube Athens στην Αθήνα, ενός συνεργατικού χώρου που φιλοξενεί νέες επιχειρήσεις. Ο βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να αφήσει πίσω του ένα ενεργητικό και εμπνευσμένο δίκτυο, ένα σύνολο από πράττοντες ανθρώπους που θα μπορούν να συνεργαστούν και στη συνέχεια. Τα μαθήματα έχουν σχέση με βασικές και πρακτικές γνώσεις σε θέματα μάνατζμεντ, μάρκετινγκ, διαδικτύου, προώθησης πωλήσεων και αντικειμένων που διδάσκονται σε αντίστοιχα προγράμματα σπουδών. Πιο συγκεκριμένα θα παρουσιαστούν τα εξής:
1) Βασικό μάρκετινγκ (βασικές έννοιες του Marketing καθώς και οι τέσσερις πυλώνες του, το προϊόν, η τιμή, η διανομή και η προώθηση. Μέσα από ομαδικά “παιχνίδια” θα ξεκινήσουμε από τι είναι το Marketing και θα φτάσουμε στο τι γίνεται σε αυτό το 2013.)
2) Βασικές συμβουλές διαχείρισης/ διαχείριση ηγεσίας/συναισθηματική νοημοσύνη ( θα αναλυθούν οι τέσσερις βασικές λειτουργίες του μάνατζμεντ, τα καθήκοντα των μάνατζερ και πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η συναισθηματική νοημοσύνη στην εκτέλεση καθηκόντων ενός μάνατζερ)
3) Χρησιμοποιώντας ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα (το θέμα ''ανοιχτά μαζικά ηλεκτρονικά μαθήματα"(MOOCs) περιλαμβάνει τον ορισμό των ΜΟΟCs, τη χρησιμότητα τους στην εκπαίδευση, τις μεγαλύτερες πλατφόρμες παγκοσμίως, το μέλλον τους, μειονεκτήματα- πλεονεκτήματα και κατά πόσο έχουν έρθει στην Ελλάδα)
4) Επιχειρηματικότητα- δικτύωση (πώς λειτουργούν οι οικονομίες σήμερα, η σημαντικότητα της καινοτομίας στην οικονομική εξέλιξη, η ζωή ενός επιχειρηματία, η ουσιαστική αποτελεσματικότητα της δικτύωσης είναι κάποια από τα θέματα που θα συζητηθούν. Σκοπός του είναι η εμψύχωση και η ενημέρωση των ενδιαφερόντων βήμα-βήμα από την επινόηση μιας ιδέας μέχρι την εφαρμογή της στις αγορές)
5) Ικανότητες παρουσίασης- συνέντευξη- συγγραφή βιογραφικού(όσα πρέπει να ξέρει κανείς για μία επιτυχημένη παρουσίαση και τα βήματα μέχρι την επίτευξή της. Όσον αφορά την ενότητα ''συνέντευξη'', θα ασχοληθούμε με τον τρόπο σύνταξης του βιογραφικού, της συνοδευτικής επιστολής και βασικές αρχές για τη συνέντευξη)
6) Great greek products ( προώθηση ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό)
Τα εργαστήρια του προγράμματος παραδίδονται ΔΩΡΕΑΝ. Το κάθε εργαστήριο θα διαρκεί 3 με 4 ώρες. Θα υπάρχει συμμετοχή ανθρώπων που εργάζονται σε start up επιχειρήσεις στην Αθήνα.
Τα εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν 4 και 5 Φεβρουαρίου 10.00-14.00 και 16.00-20.00 στις αίθουσες του Anatolia College.
Δηλώστε συμμετοχή ηλεκτρονικά στο www.campusbus.org
Με την υποστήριξη των: The Cube, e-food.gr, The Embassy of the United States of America
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΡΙΤΗ 04/02
10.00-14.00: Ικανότητες παρουσίασης- συνέντευξη- συγγραφή βιογραφικού
Αίθουσα: Anatolia College
10.00-14.00: Βασικές συμβουλές διαχείρισης/ διαχείριση ηγεσίας/συναισθηματική νοημοσύνη
Αίθουσα: Anatolia College
10.00-14.00: Χρησιμοποιώντας ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα
Αίθουσα: Anatolia College
16.00-20.00: Μάρκετινγκ
Αίθουσα: Anatolia College
16.00-20.00: Επιχειρηματικότητα
Αίθουσα: Anatolia College
16.00-20.00: Great Greek Products
Αίθουσα: Anatolia College
Τετάρτη 05/02
10.00-14.00: Μάρκετινγκ
Αίθουσα: Anatolia College
10.00-14.00: Επιχειρηματικότητα
Αίθουσα: Anatolia College
10.00-14.00: Great Greek Products
Αίθουσα: Anatolia College
16.00-20.00: Ικανότητες παρουσίασης- συνέντευξη- συγγραφή βιογραφικού
Αίθουσα: Anatolia College
16.00-20.00: Βασικές συμβουλές διαχείρισης/ διαχείριση ηγεσίας/συναισθηματική νοημοσύνη
Αίθουσα: Anatolia College
16.00-20.00: Χρησιμοποιώντας ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα
Αίθουσα: Anatolia College