17 Φεβ 2014

Κωστόπουλος : "Θα κάνω τη μαϊμού"

Με πικάντικη διάθεση ξεκίνησε η εβδομάδα για την ομάδα του πρωινού στο Mega: «Έχω ζητήσει να κάνω εκπομπή που ...
να είμαι πάνω σε ένα δέντρο με μπανάνες, για να το κάνουν και οι άλλοι του χρόνου», είπε ο Πέτρος Κωστόπουλος στην εκπομπή. Η αφορμή για την συγκεκριμένη δήλωση, ήταν η πρόσφατη συνέντευξη του Γρηγόρη Αρναούτογλου, στην οποία εξέφρασε την επιθυμία να ξανά κάνει πρωινή εκπομπή. Η ομάδα της εκπομπής σχολίασε την συνέντευξη του παρουσιαστή, και μεταξύ άλλων τους δημιουργήθηκε η εξής απορία: «Και ο Γιώργος και η Φαίη τι θα κάνουν;». Τότε ο Πέτρος Κωστόπουλος με καυστικό τρόπο, ανέφερε: «Ο Γιώργος έχει δηλώσει πως θέλει να κάνει βραδινό, εγώ όταν έκανα βραδινό πριν τέσσερα χρόνια, ήμουν μόνος μου, τώρα θέλουν όλοι να γυρίσουν βράδυ».

Δε σταμάτησε όμως εκεί ο παρουσιαστής αφού αμέσως μετά είπε: «Όταν εγώ είπα ότι θα κάνω πρωινό όλοι με κράζανε, που πας με τις κατίνες μου έλεγαν; Και τώρα όλοι πρωινό θέλουν να κάνουν». Η συνέχεια της συζήτησης, βρήκε την ομάδα της εκπομπής να υποστηρίζει πως η δήλωση του Γρηγόρη Αρναούτογλου ήταν σπόντα για το κανάλι του Αμαρουσίου, με τον παρουσιαστή να λέει χαμογελώντας: «Κάτσε μπορεί να έρθει στο Mega να το κάνει».
pelop.gr

Δείτε το απόσπασμα
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη