Κάποτε ήταν μεγάλη μόδα τα walkman (τα ξεχάσατε κιόλας ε;), μετά τα βίντεο, μέχρι που ο Χάρρυ Κλυνν είπε τη μυθική ατάκα "να σου καεί το βίντεο". Μετά , μόδα έγιναν τα iPod, τα κινητά κ.ο.κ. ώσπου φτάσαμε στο 2013, όπου...
ο περήφανος ελληνικός λαός, έπεσε με τα μούτρα στα tablets.
γράφει το techit:
Σημαντική αύξηση σημειώθηκε στις πωλήσεις ηλεκτρονικών ταμπλετών (tablets) το 2013.
Σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς GfK Hellas, πέρυσι πουλήθηκαν στην Ελλάδα 430.000 τεμάχια , σημειώνοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2012 οπότε και πωλήθηκαν 120 χιλιάδες τεμάχια. Οι πωλήσεις ηλεκτρονικών ταμπλετών σε τζίρο το 2013 ξεπέρασαν τα 93 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 46 εκατ. ευρώ το 2012, σύμφωνα με την GFK Hellas.
Σε μία περίοδο κατά την οποία οι Έλληνες καταναλωτές λόγω της οικονομικής κρίσης προσπαθούν να προσαρμοστούν στα νέα εισοδηματικά δεδομένα, σύμφωνα με την GfK Hellas, η συγκεκριμένη κατηγορία κλήθηκε να καλύψει τις ανάγκες τους για επικοινωνία, ψυχαγωγία και ενημέρωση.
Η πορεία της αγοράς των ηλεκτρονικών ταμπλετών, σύμφωνα με την έρευνα αγοράς της GfK Hellas, έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα έχει αλλάξει η δομή του ανταγωνισμού, η μέση τιμή της κατηγορίας και η τάση των προϊοντικών χαρακτηριστικών.
Ο ολιγοπωλιακός χαρακτήρας της αγοράς το περασμένο έτος έδωσε τη θέση του σε μια πληθώρα μαρκών, με πάνω από 10 από αυτές να καταλαμβάνουν μερίδιο άνω του 3%. Η πρωτοκαθεδρία των 10’’ αντικαταστάθηκε από τις 7’’, όπου πλέον αποτελούν τα 2/3 των πωλήσεων. Παράλληλα, οι συσκευές με ενσωματωμένο 3G/4G περιορίστηκαν στο 20% της αγοράς, χάνοντας έδαφος από τις πιο οικονομικές Wi-Fi συσκευές.
Σύμφωνα με την GfK Hellas, το 2013 οι ηλεκτρονικές ταμπλέτες έδωσαν μια πολύ σημαντική πνοή στην αγορά της τεχνολογίας. Η αποτύπωση των μεριδίων αγοράς, εξέλιξης τιμών, καναλιών διανομής και προϊοντικών χαρακτηριστικών είναι εξαιρετικά σημαντική για τη χάραξη στρατηγικής των εταιρειών.