8 Μαρ 2014

ΗΜΕΡΑ της ΓΥΝΑΙΚΑΣ

του Βλάση Γωγούση
Σ`όλες ΕΣΑΣ που με την ύπαρξή σας ( η κάθε μια με τον δικό της τρόπο ) μ` αγκαλιάσατε :
Και ποια να πρωτοθυμηθώ , ποια να ξεχάσω ( κι` ύστερα να ...
τ`ακούσω ; ).

Τις δυό γιαγιάδες μου ( μια του πατέρα, μια της μάνας μου )
Τη μάνα μου,
την αδερφή μου
τη γυναίκα μου
τη θυγατέρα μου
την πεθερά μου
τις θείες μου,
τις πρώτες μου ξαδέρφες,
την νύφη μου
τις ανιψιές μου
τη συμπεθέρα
την κουνιάδα μου,
τις ….τέως μου αγαπημένες
τις….«νύν» , μου ( τις...«παράλληλες » !!!!!)

Χριστέ κι` Απόστολε, πόσο …προδότης έγινε ο κόσμος μας ο …σύγχρονος,
ΟΛΑ στη φόρα ( μια φορά τον χρόνο ευτυχώς ),…..

Νάστε καλά , λοιπόν, αγαπημένες μου, να μ` αγαπάτε και να με….θυμάστε !

Δρ Βλάσης Γωγούσης

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ:
Αν δεν διαβάσετε άρθρο μου για λίγες μέρες , είναι που θα μου σπάσει η Φούλα, η γυναίκα μου ( ξέρετε , η…. νόμιμη και η επί 62 χρόνια η ίδια ) τον υπολογιστή μου !
Αυτά και ραντεβού 8 του Μάρτη ,( πάλι τη μέρα της …γυναίκας).
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη