Το έχουμε ξαναθέσει το ζήτημα αλλά κάθε φορά γίνεται και χειρότερο...
Οκτώ (8) Γραφεία Επικοινωνίας και Προβολής έχει ο Δήμος Θεσσαλονίκης Μόνον για τους Αντιδημάρχους του !!!!!
Ποια η γνώμη του Γενικού Γραμματέα του Δήμου Άραγε;
Διαβάζουμε σε e-mail που εστάλη από υπάλληλο του Γραφείου Επικοινωνίας και Προβολής του Γραφείου Αντιδημάρχου Ανακύκλωσης και Καθαριότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης, σχετικά με την ημερίδα με θέμα ανακύκλωση και αστικά απόβλητα που έγινε τις προηγούμενες μέρες .
Εμείς ρωτάμε:
Προβλέπεται να έχει ο κάθε Αντιδήμαρχος, Γραφείο Επικοινωνίας και Προβολής και ποιος ο ρόλος του πέραν της προσπάθειας προσωπικής προώθησης του κάθε Αντιδημάρχου;
Εκτός βέβαια και εάν λόγω της πληθώρας των έργων και δράσεων που λαμβάνουν χώρα στο Δήμο Θεσσαλονίκης , το αντίστοιχο Γραφείο του Δήμου Θεσσαλονίκης δεν προλαβαίνει ………………
Κύριε Μπουτάρη δεν γνωρίζεται ότι αναδιάρθρωση των υπηρεσιών του Δήμου που καυχιέστε ότι πετύχατε, δεν είναι να κάνει ο καθένας ότι θέλει;
Δεν γνωρίζει κανείς ότι στο νέο οργανόγραμμα υπηρεσιών του Δήμου στην Υπηρεσία Ανακύκλωσης και Καθαριότητας δεν προβλέπεται Γραφείο Επικοινωνίας και Προβολής Αντιδημάρχου Ανακύκλωσης και Καθαριότητας;
Ο Γενικός Γραμματέας δεν γνωρίζει ότι υποχρεούται σε καθολική εφαρμογή των νόμων και όχι σε επιλεκτική;
Η Διευθύντρια προσωπικού τι κάνει;
Αγωνιούμε να μάθουμε πως θα αντιδράσει το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης όταν ενημερωθεί για τα όσα συμβαίνουν στο Δήμο Θεσσαλονίκης;
ΔΙΑΥΓΕΙΑ