Γράφει ο Ντίνος Μπάνος
Επειδή πολύς ντόρος έγινε και όχι άδικα, με την «μυστηριώδη εξαφάνιση» του αεροσκάφους της πτήσης MH370 της εταιρείας Malaysia Airlines, οφείλω να πω ότι καταλήγω στα εξής συμπεράσματα:
Με βάση τα τελευταία στοιχεία που προκύπτουν από τις πλέον αξιόπιστες πηγές, αποκαλύπτεται ότι όλες οι δημοσιογραφικές και μη, αναφορές για την εξαφάνιση του μαλαισιανού Βoeing 777-200ER, ήταν και είναι αποκυήματα δημοσιογραφικής κυρίως φαντασίας, τα οποία καθημερινά άλλαζαν και διαψεύδονταν το ένα μετά το άλλο, καθώς παρεμβάλλονταν και παραπλανητικές πληροφορίες, από κάποιους που είχαν και έχουν συμφέρον να αποκρύψουν και να συγκαλύψουν πάση θυσία την πραγματικότητα, η οποία μάλλον τους εκθέτει ανεπανόρθωτα.
Έτσι δημοσιεύματα των ΜΜΕ ότι «Δορυφόρος εντόπισε δύο μεγάλα κομμάτια να επιπλέουν, δορυφόρος είδε 300 νέα αντικείμενα στον ωκεανό, μετατοπίστηκε η ζώνη ερευνών για το χαμένο αεροσκάφος, βορειότερα ή νοτιότερα πάνε οι έρευνες για το χαμένο αεροσκάφος, αναζητώντας την αλήθεια για το εξαφανισμένο αεροπλάνο, BBC: αεροπλάνο εντόπισε αντικείμενα στη θάλασσα, νέα ύποπτα αντικείμενα βρέθηκαν στην περιοχή έρευνας, άσχετα με το Boeing τα αντικείμενα που ανασύρθηκαν από τον ωκεανό, πρώην αρχηγός ενόπλων δυνάμεων επικεφαλής των ερευνών, κούρσα με το χρόνο για το μαύρο κουτί του Βoeing 777-200ER» και άλλα πολλά, μάλλον απομακρύνουν από την αλήθεια, παρά την προσεγγίζουν.
Αντίθετα επιβεβαιώνεται η άποψη και η εμπεριστατωμένη έρευνα για το θέμα, του γνωστού δημοσιογράφου Χ.Μ., ο οποίος από την αρχή του γεγονότος και με δύο εμπεριστατωμένα άρθρα του (βλέπε στο Google “Το Μαλαισιανό αεροπλάνο σε «μαύρη τρύπα»” και “Boeing 777-200ER: Συ μου άλλαξες πορεία...»”), υποστήριξε ότι το αεροσκάφος «οδηγήθηκε», τρόπον τινά, στο νησί-ατόλη Ντιέγκο Γκαρσία στον Ινδικό ωκεανό, με ή χωρίς τη θέληση του/των πιλότων. Αυτό επιβεβαιώνεται σχεδόν και από τις πρόσφατες πληροφορίες από την αστυνομία της Μαλαισίας, που αναφέρουν ότι, στον εξομοιωτή πτήσης που είχε στο σπίτι του ο ένας πιλότος του μοιραίου αεροσκάφους, υπήρχε σχέδιο προσγείωσης στο αεροδρόμιο της απόρρητης και απαγορευμένης σε κάθε προσέγγιση, αμερικανικής ναυτικής βάσης, του Ντιέγκο Γκαρσία.
Μάλιστα, σημειώνεται ότι ο πιλότος είχε προνοήσει να διαγράψει όλα αυτά τα αρχεία από τις 3 Φεβρουαρίου 2014, δηλαδή 33 ημέρες πριν από τη μοιραία πτήση, για ευνόητους λόγους…
Επίσης αναφέρουν ότι οι «ειδικοί» προσπαθούν να ανακτήσουν τα διαγραφέντα αρχεία, με το πρακτορείο ειδήσεων Fox News, να μεταδίδει την πληροφορία, ότι ήδη ο προσομοιωτής πτήσης του πιλότου του μοιραίου Βoeing βρίσκεται ήδη στα εργαστήρια του FBI, όπου οι ειδικοί θα αναλάβουν το έργο της ανάκτησης των αρχείων (ή μάλλον να σιγουρευτούν για την πλήρη διαγραφή τους, για την περίπτωση που όλα αυτά έγιναν μετά από συντονισμό των αμερικανικών στρατιωτικών υπηρεσιών με κάποιον από τους πιλότους, ή από άλλον επιβάτη, για τα μυστικά συμφέροντα των ΗΠΑ).
Πάντως, το αμερικανικό μέσο ενημέρωσης αναφέρει ότι η διαγραφή των αρχείων μπορεί να μην σημαίνει και απολύτως τίποτα, καθώς ο πιλότος έπαιζε στον προσομοιωτή παιχνίδια όπως το Flight Simulator X, Flight Simulator 9 and X-Plane 10 και μπορεί να ήθελε απλώς να ελευθερώσει λίγο χώρο στη μνήμη.(Άλλη μία πιθανή αποπροσανατολιστική πληροφορία, για τη συγκάλυψη της αλήθειας;)
Ένα σκάφος του αυστραλιανού Πολεμικού Ναυτικού, το Ocean Shield, εξοπλίσθηκε σήμερα με μια εξελιγμένη αμερικανική συσκευή εντοπισμού μαύρων κουτιών και με ένα μη επανδρωμένο υποβρύχιο σκάφος και αναμένεται να αποπλεύσει για να συμμετάσχει από σήμερα, στις ατέλειωτες έρευνες.
Ωστόσο ο πλοίαρχος του αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού, Μαρκ Μάθιους, ο οποίος είναι και ο υπεύθυνος για τη συσκευή εντοπισμού μαύρων κουτιών, δήλωσε προς δημοσιογράφους στη Ναυτική Βάση Στίρλινγκ κοντά στο Περθ, πως η έλλειψη πληροφοριών για το πού έπεσε το αεροπλάνο αποτελεί σοβαρό εμπόδιο για την ανεύρεσή του. «Αυτή τη στιγμή η περιοχή έρευνας είναι βασικά ο Ινδικός Ωκεανός. Για να ερευνηθεί χρειάζεται χρόνος που δεν είναι δυνατό να διατεθεί…», δήλωσε. Άρα…
Τέλος, το σενάριο της κατάρριψης (ή της «σύλληψης») ενισχύουν και τα παράπονα των Μαλαισιανών Αρχών προς τις ΗΠΑ, με τους New Straits Times να αναφέρουν, ότι η Μαλαισία έχει σοβαρές υποψίες ότι οι αμερικανικοί δορυφόροι στην Αυστραλία, θα μπορούσαν να βοηθήσουν να βρεθεί το χαμένο αεροπλάνο, αλλά δεν το κάνουν για ευνόητους λόγους (;). Ποίοι μπορεί να είναι αυτοί οι λόγοι άραγε;
Μάλιστα, ο υπουργός Άμυνας της χώρας, Χισαμουντίν Χουσέϊν, είπε ότι θα το εκτιμούσε εάν οι ΗΠΑ έδιναν στους υπεύθυνους της έρευνας δεδομένα από τις εγκαταστάσεις τους στην Αυστραλία (και από το Ντιέγκο Γκαρσία επίσης), αλλά αυτό μοιάζει σαν να τους ζητάει να «ξεβρακωθούν» δημόσια...
Άλλωστε συνεκτιμώντας όλα τα στοιχεία για την συγκεκριμένη πτήση και το φορτίο της, έμψυχο και άψυχο, όπως τα περιγράφει ο δημοσιογράφος Χ.Μ., κάθε λογικό και υποψιασμένο άτομο βγάζει εύκολα τα συμπεράσματά του, με γνώμονα το πάντα επίκαιρο ερώτημα: Cui bono?
ΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΝΟΣ