14 Απρ 2014

Ο Βλάσης Γωγούσης γιορτάζει τα 56 χρόνια γάμου με τη Φούλα

Αγαπητοί αναγνώστες των xalίων
Σαν σήμερα το 1958 ( 14 Απριλίου) 56 χρόνια πριν,παντρεύτηκα την αγαπημένη μου Σοφία ( Φούλα).
Της τόχα τάξει 8 χρονάκια πριν το …1951 (21 χρόνων τότε εγώ , λίγο μικρότερη εκείνη )
« Φούλα-της είπα- είμαι τρελλός και παλαβός για σένα , και..
θέλω να σε παντρευτώ !
Θα περιμένεις όμως να τελειώσω πρώτα το στρατιωτικό μου (….3 χρονάκια ήταν τότε,) , να ορκιστώ γιατρός( στο πρώτο έτος ήμουν τότε ( 3+5 κάνανε …οκτώ ) ,την άλλη μέρα θα σε παντρευτώ».
Η Φούλα, πανέμορφη και πρωταθλήτρια στίβου τότε του ενδόξου ΗΡΑΚΛΗ , με πανελλήνιες διακρίσεις ( γνωστή με τόνομα Αναστασιάδου ) δέχθηκε αδιαμαρτύρητα την υπόσχεση-…απειλή !
Αυτή …περίμενε, εγώ τόπα και τόκανα !
Τη μια βδομάδα ορκίστηκα γιατρός την άλλη

Και στον αγώνα της ζωής που ακολούθησε καταξιωθήκαμε :
Εγώ με μια λαμπρή πορεία σαν γιατρός κι `έντονη προσφορά στην κοινωνία κι` αυτή με μια υπέροχη οργάνωση της οικογένειας.
Κάναμε δυό παιδιά , τον Αριστείδη διεθνούς φήμης σχεδιαστή ρομπότ και δόκτορα της Φιλοσοφικής και την δικηγορίνα θυγατέρα μας , την Αλεξάνδρα με πλούσια επαγγελματική και έντονη κοινωνική δραστηριότητα.
Τα δυο παιδιά μας δεν… αρκέστηκαν στις παραπάνω δραστηριότητες !
Μας χάρισαν 5 …πανύψηλα αρσενικά εγγόνια ( σπουδάζουν όλα σε Α.Ε.Ι. )
Αυτά και μεις , όλοι οι Γωγούσηδες μαζί, στέλνουμε τώρα την αγάπη μας και τις ευχές μας σε σας και τους αγαπημένους Θεσσαλονικείς :

“ Χαρούμενο κι` ευτυχισμένο Πάσχα νάχουμε . κι` άλλο κακό να μη μας βρει ( για το …μνημόνιο λέμε ! )
Δρ Βλάσης Γωγούσης


...
Τις ευχές όλων μας γιατρέ. Να τα χιλιάσετε.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη