30 Απρ 2014

Αξιότιμον κύριον Ιωάννην...

...Τσιαμήτρον
Αγαπητέ Ιωάννη ή Γιάννη κατά πως προτιμάς,
Xθες είχαμε μία κοντρίτσα σε τούτο ΄δω το ιστολόγιο εξ αφορμής άρθρου σου, με το οποίο ..
εγκωμίαζες την κυβέρνηση για το πρωτογενές πλεόνασμα.
Έχω εκ διαμέτρου αντίθετη άποψη μ’ εσένα, την οποία εξέφρασα με σχόλιό μου στο άρθρο σου, αλλά και με άρθρο μου τις προηγούμενες ημέρες.
Δεν σου κρατώ κακία. Πώς θα μπορούσα άλλωστε. Δεδομένου ότι είσαι φοιτητής εικάζω ότι δεν θα έχεις υπερβεί τα 20 κατά πολύ. Εγώ έχω παιδιά μεγαλύτερά σου και μικρότερά σου. Κατέχω, λοιπόν, και από ηλικίες.
Εγώ να δεχθώ ότι έχεις απόλυτο δίκηο σε όσα έγραψες. Εσύ μπορείς να μου εξηγήσεις τί σημαίνουν οι σκηνές που εκτυλίχθηκαν σήμερα σε όλη την Ελλάδα κατά τη διανομή τροφίμων από τους ανθρώπους που πουλάνε τα προϊόντα τους στις λαϊκές αγορές;
Μήπως όλοι όσοι συνωστίσθηκαν στους χώρους διανομής είναι υποκριτές; Μήπως πληρώθηκαν για να πάνε εκεί, όπως είπε μια ανεγκέφαλη οπαδός της ΝΔ; Μήπως είναι μόνον αυτοί;
Αλήθεια, τί μπορεί να σημαίνει το πρωτογενές πλεόνασμα για όλους αυτούς;

Σωτήριος Καλαμίτσης

Αμετανόητος μπουρδολόγος και από προπαίδεια, ανάγνωση, γραφή και συναγωγή λογικών συμπερασμάτων κατέχων
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη