8 Απρ 2014

Έχω και εγώ κώλυμα, κωλύομαι, δεν περιγράφω άλλο…

του Γιώργου Κωνσταντινίδη

Ξεκίνησα πριν μία ώρα περίπου να γράφω ένα ακόμη άρθρο σχετικά με τον Δήμο μου. Για την πόλη μου, αυτήν που γεννήθηκα και μεγάλωσα, την πολυαγαπημένη μου Θεσσαλονίκη. Θέμα του άρθρου θα ήταν οι αστικές συγκοινωνίες. Ώσπου χτύπησε το
τηλέφωνό μου. Ήταν ένας πολύ στενός μου φίλος, ο οποίος με ενημέρωσε ότι όλες οι ιστοσελίδες στο διαδίκτυο γράφουν ότι μετά από παρέμβαση του κ. Βενιζέλου «κάλυψαν» το κώλυμα εκλογιμότητας του Μπουτάρη. Ότι πέρασαν φωτογραφική διάταξη για τον Μπουτάρη στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών. Άνοιξα αμέσως το διαδίκτυο. Το θέμα όντως «διευθετήθηκε», τα βρήκαν όπως φαίνεται, τα συμφώνησαν… Θα ήθελα να γράψω πολλά αυτήν την ώρα. Αποφάσισα όμως να μην γράψω τίποτα μα τίποτα άλλο. Γιατί αν το έκανα θα χρησιμοποιούσα εκφράσεις που όχι μόνον δεν λέγονται δημοσίως, αλλά δεν τις ακούς ούτε στο πεζοδρόμιο. Για όλους…Και για τον «κωλυόμενο» απερχόμενο Δήμαρχο, αλλά και για όλους τους άλλους που ενεπλάκησαν. Έχω και εγώ κώλυμα λοιπόν, κωλύομαι, δεν περιγράφω άλλο. Καληνύχτα σας…

Υ.Γ. Συγχαρητήρια στο blog για την ανακάλυψη, έβαλε τα γυαλιά σε όλους μας. Είναι προφανές ότι αυτή η αιφνιδιαστική και εσπευσμένη κίνηση πανικού δικαιώνει τους χειρισμούς αυτών οι οποίοι εδώ και καιρό υποστήριζαν προφανώς βάσιμα ότι ο απερχόμενος Δήμαρχος είχε κώλυμα εκλογιμότητας.

Γιώργος Κωνσταντινίδης
Πιανίστας – Δικηγόρος
Υπ. Δημ. Σύμβουλος συνδυασμού «εντάξει»
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη