16 Απρ 2014

Ο δημοσιογράφος Χρήστος Καραγιαννόπουλος αποφάσισε να ..εκτεθεί

Με λίγα λόγια, αποφάσισα - υστερα απο πολύ σκέψη - να εκτεθώ ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Θεσσαλονίκης με την παράταξη ενός ινδάλματος της νεότητάς μου, του...
παλαίμαχου μπασκετμπολίστα Χάρη Παπαγεωργίου
Το κάνω για την πόλη μου που υπηρέτησα ως δημοσιογράφος
επί 33 χρόνια!
Το κάνω για τα παιδιά μου, για να ζήσουν σε μια Θεσσαλονίκη που να τους παρέχει ευκαιρίες και ποιότητα ζωής.
Το κάνω για τους φίλους μου, για όσους με γνωρίζουν προσωπικά, και για όλους εκείνους που με πίστεψαν κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής μου πορείας.
Είναι καιρός να διαβούμε το ποτάμι και να πάρουμε πρωτοβουλίες για μια ανοικτή πόλη που να είναι καθ΄όλα εντάξει!
Υ.Γ. Μου άρεσε και η συμβολική ονομασία της παράταξης "Θεσσαλονικη Ψηλά"!

έγραψε ο φίλος και εξαίρετος δημοσιογράφος Χρήστος Καραγιαννόπουλος, που με τα άρθρα του συνέβαλε στην πολυφωνία του taxalia
Του ευχόμαστε καλή επιτυχία !


 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη