4 Απρ 2014

Πήραν διαζύγιο Βούγιας και Μπουτάρης

Μήνες ξερογλείφονταν ο Σπύρος, να τον πάρει ο κυρΓιάννης στο μαγαζί του, αλλά ο πονηρός βλάχος δεν τσίμπησε. Ο Βούγιας έχει...
μεγαλύτερη προσωπικότητα απ΄αυτή που χωράει στο μαγαζί του Δημάρχου του ΠΑΣΟΚ κι ο Κρουσοβίτης που βλέπει μίλια μακριά, τον έκανε να ανακοινώσει αυτός το διαζύγιο. Σου λέει ο κυρΓιάννης "σιγά μην αναστήσω εγώ τον Βούγια, να μου φάει την καρέκλα σε λίγα χρόνια". Τα παίζει στα δάχτυλα αυτά ο παμπόνηρος βλάχος, που εξέθεσε τον Σπύρο, τον οποίο θα λοιδωρούν όλοι τώρα.

Διαβάζουμε στο thestival:

Με εμφανή πικρία ο Σπύρος Βούγιας απέσυρε το ενδιαφέρον του να είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος να την παράταξη Μπουτάρη. Ο κ. Βούγιας αναγκάστηκε να λάβει αυτή την απόφαση, διότι ο Γ. Μπουτάρης δεν απάντησε στα συνεχή αιτήματά του.

Ακολουθεί η επιστολή που έστειλε στον Γιάννη Μπουτάρη.

"Αξιότιμε κ. Δήμαρχε,

Επειδή αντιλαμβάνομαι ότι η εκδήλωση της πρόθεσής μου να είμαι υποψήφιος με
την ''Πρωτοβουλία'' σε φέρνει σε τόσο δύσκολη θέση ώστε να μην μπορείς καν
να μου απαντήσεις θετικά ή αρνητικά, σε απαλλάσσω από αυτό το δυσβάστακτο
βάρος αποσύροντας το ενδιαφέρον μου.

Σε ευχαριστώ για την πολύχρονη συνεργασία και επιφυλάσσομαι να εξηγήσω άμεσα
στους συμπολίτες μας, οι οποίοι τελικά μας κρίνουν όλους, τους πραγματικούς
λόγους οι οποίοι οδήγησαν σε αυτή την εξέλιξη.

Εύχομαι καλή επιτυχία στην παράταξη που μαζί δημιουργήσαμε στις επερχόμενες
δημοτικές εκλογές.

Σπύρος Βούγιας, Συγκοινωνιολόγος Καθηγητής Α.Π.Θ"

Νωρίτερα, σε συνέντευξη του ο κ Μπουταρης ουσιαστικά είχε αποκλείσει τον κ Βούγια λέγοντας: «Με τον Σπύρο είμαστε χρόνια φίλοι, τον υποστήριξα κάμποσες φορές. Αλλά πιστεύω ότι ο Σπύρος Βούγιας δεν δίνει τον αέρα ανανέωσης που θέλω να έχει η Πρωτοβουλία».
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη