14 Απρ 2014

ΔΑΣ: Δίνει το μηχανουργείο του Δήμου σε ιδιώτες ο Μπουτάρης

Ακόμα δεν έχει στεγνώσει το μελάνι από την υπογραφή συμβάσεων με ιδιώτες, ύψους 1.500.000 ευρώ, για τη συντήρηση και επισκευή όλων των οχημάτων του δ. Θεσ/νίκης για το..
2014- ή μέχρι να τελειώσει το κονδύλι- και η διοίκηση Μπουτάρη σπεύδει στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο πριν τις εκλογές, να αποφασίσει την εκ νέου παραχώρηση σε ιδιωτικές εταιρίες των υπηρεσιών του μηχανουργείου για 4.065.150 ευρώ για δύο χρόνια- ή μέχρι να τελειώσει το κονδύλι. Θυμίζουμε ότι και για το 2013 η διοίκηση Μπουτάρη είχε επιβάλει σύμβαση με μεγαλοεταιρία αξίας άνω των 2000000 ευρώ (χώρια άλλες συμβάσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ) για τη συντήρηση και επισκευή οχημάτων της υπηρεσίας καθαριότητας.
Η διοίκηση Μπουτάρη θα πάρει αυτή την απόφαση τη στιγμή που, σύμφωνα και με δηλώσεις του δημάρχου και στελεχών της, αναμένονται σύντομα 127 νέα οχήματα για τις υπηρεσίες του δήμου (57 απορριμματοφόρα), η αποθήκη του μηχανουργείου άρχισε να προμηθεύεται ανταλλακτικά από τον διαγωνισμό του 2012, ύψους 750000 ευρώ, και- λένε ότι- θα ξεκινήσει διαγωνισμός για προμήθεια ανταλλακτικών αξίας 1000000 ευρώ. Δηλαδή, με τα εκατομμύρια που πήραν οι εταιρίες δεν επισκεύασαν τις «μεγάλες βλάβες»; Και ποια η ανάγκη για νέο διαγωνισμό; Τα νέα οχήματα- που «αναμένονται»- χρειάζονται επισκευές 4000000 ευρώ;;; Το πόσο σέβεται, όπως λέει η διοίκηση Μπουτάρη, τα χρήματα που πληρώνει ο λαός της Θεσ/νίκης από το χαράτσι των «ανταποδοτικών τελών» φαίνεται και από το γεγονός ότι προμηθεύτηκε μεγάλης αξίας ανταλλακτικά για οχήματα τα οποία έχουν αποσυρθεί (!), κάτι για το οποίο, σωστά, κατηγορούσε τη διοίκηση Παπαγεωργόπουλου.
Η νέα σύμβαση θα προβλέπει ότι οι ιδιωτικές εταιρίες, σε «περίπτωση ανάγκης για επείγουσα επισκευή ενός οχήματος», θα μπορούν να προμηθεύονται ανταλλακτικά από την αποθήκη του δήμου. Αυτή είναι η απάντηση σε όσους αναρωτιούνται τι θα απογίνουν τα ανταλλακτικά που προμηθεύτηκε και θα προμηθευτεί η αποθήκη του μηχανουργείου, αφού όλες οι βλάβες μπορούν να βαφτιστούν «επείγουσες». Επίσης, θα προβλέπει ότι ο δήμος «έχει δικαίωμα» να πραγματοποιεί επισκευές με το προσωπικό του, αλλά με επίβλεψη από τον ιδιώτη!
Όλα τα παραπάνω δείχνουν πώς φουσκώνουν οι δαπάνες για την υπηρεσία καθαριότητας και πώς θησαυρίζουν οι ιδιωτικές εταιρίες από το χαράτσωμα του λαού της πόλης.
Όταν η διοίκηση Μπουτάρη και τα τσιράκια της έλεγαν και λένε ότι «οι ιδιωτικές εταιρίες έρχονται για να βοηθήσουν στο μηχανουργείο», η ΔΑΣ τόνιζε ότι οι ιδιώτες ήρθαν για να μείνουν. Αυτός είναι άλλωστε ο στόχος κυβέρνησης, ΕΕ και δημάρχων που στηρίζουν: οι ιδιωτικοποιήσεις δημοτικών και δημόσιων υπηρεσιών, οι απολύσεις εργαζομένων, η διασφάλιση των κερδών των μεγαλοεπιχειρηματιών από το χαράτσωμα του λαού. Εδώ και ενάμιση χρόνο, από την εγκατάσταση της μεγαλοεταιρίας στο μηχανουργείο, συνάδελφοι τεχνίτες καταγγέλλουν ότι τις εργασίες που πραγματοποιούν τις πληρώνεται ο ιδιώτης, ότι βλάβες που μπορούν να επιδιορθωθούν στο μηχανουργείο στέλνονται σε ιδιωτικά συνεργεία. Μπροστά στις «αξιολογήσεις» υπηρεσιών και εργαζομένων, που και αυτές έχουν στόχο την κατάργηση υπηρεσιών και τις απολύσεις εργαζομένων, υπάρχει ο κίνδυνος οι συνάδελφοι του μηχανουργείου να χαρακτηριστούν ως «μη αποδοτικοί» και να μπουν στον προθάλαμο της απόλυσης. Θυμίζουμε ότι δημοσιεύματα εφημερίδων έγραφαν ότι η κυβέρνηση μελετά την κατάργηση των δημοτικών μηχανουργείων και την απόλυση των εργαζομένων σε αυτά.
Η ΔΑΣ καλεί όλους τους συναδέλφους να παλέψουμε:
• Να μην περάσει και υπογραφεί η νέα σύμβαση για την ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών του μηχανουργείου. Οι περισσότερες συντηρήσεις και εργασίες στα οχήματα μπορούν και τώρα να πραγματοποιηθούν από τους συναδέλφους, όπως γινόταν για χρόνια, αρκεί να υπάρχουν τα ανταλλακτικά και τα κατάλληλα εργαλεία.
• Να μην απολυθεί κανείς συνάδελφος. Μονιμοποίηση των συμβασιούχων. Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.
• Να μην εφαρμοστεί η «αξιολόγηση» που στόχο έχει την κατάργηση και ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών, τις απολύσεις εργαζομένων.


Γραμματεία της ΔΑΣ
13/04/2014

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη