11 Μαΐ 2014

Κοντσίτα: Δείτε ποιός είναι στην πραγματικότητα το αγόρι από την Αυστρία

"Είμαι πολύ τεμπέλικο αγόρι και δεν θα το αλλάξω αυτό.  Και δε θα ξύριζα ποτέ το μούσι μου"
Το μούσι της/του Κοντσίτα, που κέρδισε τελικά την 1η θέση στο διαγωνισμό της Eurovision 2014, έχει προκαλέσει ..
σάλο, ποικίλα σχόλια, αλλά κι ευκαιρία για μπόλικη πλάκα.

Μάλιστα, στη συνέντευξη Τύπου του ημιτελικού μία δημοσιογράφος τη ρώτησε αν θα ξυρίσει το μούσι στον τελικό του Σαββάτου και o/η Κοντσίτα έγινε έξαλλη.

«Οχι! Πρώτα απ΄ όλα δε θέλω να γίνω γυναίκα. Είμαι πολύ τεμπέλικο αγόρι και δεν θα το αλλάξω αυτό. Το έχω πει πολλές φορές, αλλά δημιούργησα αυτόν τον χαρακτήρα ώστε να δείξω ότι μπορείς να πετύχεις τα πάντα. Και δε θα ξύριζα ποτέ το μούσι μου» είπε το τεμπέλικο αγόρι.

Και σε περίπτωση που έχεις περιέργεια πώς θα ήταν χωρίς μούσι, ιδού φωτογραφίες και βίντεο του Τόμας Νόιβιρθ, που είναι και το πραγματικό του όνομα.

Ο Thomas "Tom" Neuwirth γεννήθηκε στις 6 Νοεμβρίου 1988 στην Αυστρία και αργότερα απέκτησε το ψευδώνυμο Conchita Wurst. Δεν είναι τραβεστί, δεν έχει κάνει εγχείριση αλλαγής φύλου, παραμένει αγόρι.














 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη