1 Μαΐ 2014

Ήταν ένας Κύπριος, ένας Θεσσαλονικιός και ο Μπουτάρης…

Του Γιώργου Κωνσταντινίδη
Τελικά τα δύο ανέκδοτα που είχα γράψει πριν το Πάσχα για τον πολυαγαπημένο μου Δήμαρχο Μπουτάρη φαίνεται πως είχαν μεγάλη πέραση. Πολλοί από αυτούς που συνάντησα και σήμερα, μου..
τα θύμισαν. Είπαμε ο κόσμος χρειάζεται χιούμορ, είναι φανερό πως τον βοηθάει έστω και πρόσκαιρα να ξεχαστεί από τις σκοτούρες και τα προβλήματά του. Αρκετοί μάλιστα μου ζήτησαν να γράψω κι άλλο και δεν μπορώ να τους χαλάσω το χατίρι. Χωρίς να χρονοτριβώ λοιπόν πάμε να δούμε τι συνέβη όταν…

Στο πλαίσιο μετεκπαίδευσης εφέδρων οπλιτών καλούνται για στρατιωτική άσκηση ένας Κύπριος, ένας Θεσσαλονικιός και ο Μπουτάρης. Μπαίνουν συμπτωματικά μαζί στο στρατόπεδο και αφού τους ενημερώνουν για τα διάφορα, τους πηγαίνουν στον Διοικητή του Τάγματος που διενεργεί την άσκηση για να τους δει. Αφού τους καλωσορίζει λοιπόν ο Διοικητής τους λέει:

«Αναγνωρίζω ότι έχει παρέλθει μεγάλο διάστημα από τότε που υπηρετήσατε τη θητεία σας. Επομένως ξέρω ότι πρέπει να έχω περιορισμένες απαιτήσεις από εσάς ως προς το καθαρά επιχειρησιακό σκέλος της στρατιωτικής ασκήσεως. Όμως καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής σας εδώ, θα πρέπει να διαπιστώσω ότι διαθέτετε υψηλό φρόνιμα για τα ιδανικά της πατρίδος μας. Θέλω λοιπόν για αρχή να ακούσω από τον καθένα από εσάς ένα τραγούδι που σας εκφράζει και τονώνει το ηθικό του στρατεύματός μας».

Πρώτος, με εντολή του Διοικητή, ο Κύπριος τραγουδά:
«Έχω μια αδελφή κουκλίτσα αληθινή
τη λένε Βόρεια Κύπρο την αγαπώ πολύ
και άμα χρειαστεί γι’ αυτήν θα σκοτωθώ
στον τάφο μου να γράψετε Ελλάδα σ’ αγαπώ
στον τάφο μου να γράψετε Κύπρος σ’ αγαπώ
στον τάφο μου να γράψετε Τουρκία Δεν Ξεχνώ!!!»

Στη συνέχεια ο Διοικητής εντέλει τον Θεσσαλονικιό, ο οποίος τραγουδά:
«Την Πόλη που μου πήρανε εγώ την θέλω πίσω
να μπω μες την Αγιά Σοφιά και να τη λειτουργήσω
και μόνο τότε ο Θεός την Πόλη θα φωτίσει
και ο Ύμνος ο Ελληνικός παντού θα απηχήσει!!!»

Έρχεται τέλος και η σειρά του Μπουτάρη, ο οποίος λέει:
– «Κύριε Διοικητά ζητώ να με απαλλάξετε από τα καθήκοντά μου. Δεν θέλω να τραγουδήσω και δεν μπορώ να συμμετάσχω στην άσκηση γιατί έχω κώλυμα, είμαι υποψήφιος Δήμαρχος. Πρέπει να φύγω από εδώ».
– «Και θα τραγουδήσεις και θα κάτσεις μαζί μας για την άσκηση. Δεν υπάρχει κανένα κώλυμα για τις εκλογές, ψηφίστηκε ειδική τροπολογία στη Βουλή με παρέμβαση του Αντιπροέδρου της Κυβερνήσεως του κ. Βενιζέλου» απαντά με αυστηρό ύφος ο Διοικητής.

Βλέποντας λοιπόν ο Μπουτάρης ότι δεν μπορεί να ξεφύγει, αρχίζει και τραγουδά:
«Σήκω χόρεψε κουκλί μου
να σε δω να σε χαρώ
τσιφτετέλι τούρκικο
σινανάι γιάβρουμ σινανάι να, σινανάι γιάβρουμ σινανάι νααα»…

Γιώργος Κωνσταντινίδης
Πιανίστας – Δικηγόρος
Υπ. Δημ. Σύμβουλος συνδυασμού «εντάξει» - Σταύρος Καλαφάτης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη