6 Μαΐ 2014

ΣΤΑΥΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ : « Το ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ……!»

του Βλάση Γωγούση

Ο κ.Θεοδωράκης ξεκαθάρισε ότι :


" Το ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ θα προσφέρει σε καμία κυβέρνηση στήριξη με αντάλλαγμα λίγες θεσούλες, αλλά μόνον βάσει θέσεων και προτεραιοτήτων ".

Αυτό σε απλά ελληνικά σημαίνει ότι :

Το ΠΟΤΑΜΙ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗΡΙΞΗ «με αντάλλαγμα μόνον βάσει θέσεων και προτεραιοτήτων».
( στην φράση ΔΕΝ προσέθεσα ούτε μια δική μου λέξη, όλες οι λέξεις είναι παρμένες από την παραπάνω δήλωση του…..ΠΟΤΑΜΙΟΥ !

Φως φανάρι δηλαδή ότι το ΠΟΤΑΜΙ προορίζεται να γίνει δεκανίκι κάποιου κόμματος .... "βάσει ...θέσεων και προτεραιοτήτων" , βεβαίως, βεβαίως !!.

Το μόνο που δεν λέει το….ΠΟΤΑΜΙ, είναι ποιανού κόμματος ( πάλι βεβαίως !).
Σταύρε μου, πασά μου ( έτσι μ` έλεγε η μακαρίτισσα η μάνα μου, όταν με.....καμάρωνε !), σε ποιούς τα πουλάς αυτά τα παραμύθια;;;

Σταυράκο μου, εσύ που υπηρέτησες και στο Διδυμότειχο ( ενώ ο Λάκης, ο Λαζόπουλος έκανε τον τρελλό - εσύ το είπες ), ξέρεις πολλά κορόϊδα , λέω τώρα εγώ , που θα πιστέψουν ότι το ΠΟΤΑΜΙ - που ακόμα ΔΕΝ πρόλαβε να ξεχυθεί απ` την πηγή του ( από κάποια ψηλά βουνά, τα.....ΜΠΟΜΠΟΛΕΪΚΑ μου λένε ) - φιγουράρισε σαν ΤΡΙΤΟ ΚΟΜΜΑ ( και...φαρμακερό) σε ΟΛΕΣ τις ακριβοπληρωμένες ψεύτικες ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ( τις άλλως πως και....ΓΚΑΛΟΠ αποκαλουμένας;;;).

Σταύρο μου, εσύ που τριγυρνούσες έμφορτος ( για το σακίδιο λέω που κουβαλάς στην πλάτη συνεχώς ) και προβληματισμένος, συνάντησες πολλά κορόϊδα , ξαναλέω - που θα καταπιούν το …γάργαρο νερό του ΠΟΤΑΜΙΟΥ με τις «ήξεις – αφήξεις» προγραμματικές δηλώσεις πούκανες πριν λίγο εσύ, ένας μεγάλος ένας τρίτος τη τάξει …αρχηγός;;

Αμάν , βαρέθηκα, ΕΛΙΕΣ, ΠΟΤΑΜΙΑ, ΛΑΟΣ , ΠΑΜΕ, ΕΛΑ , μόνο το….…ΦΥΓΕ δεν κατέβηκε ακόμα στον…..αγώνα !

Αλλά που θα μου πάτε φίλοι Θεοδωράκηδες και….ΣΙΑ ; :

Σε δυό δυό βδομάδες είναι οι εκλογές, την επομένη είστε όλοι καλεσμέναι για έναν καφέ.

Σας τον κερνάν οι τεθλιμμένου συγγενείς ΟΛΩΝ των μελλοθάνατων ( και ακριβοπληρωμένων) εταιρειών Δημοσκοπήσεων !

Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη