7 Μαΐ 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΟΔΗΓΟΥ ΤΑΞΙ

Στις 6 Μαιου 2014 και ώρα 22:00 οδηγώντας το όχημα μου στην παραλιακή μπροστά απο το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ PALACE και ενω -το τονίζω- ήμουν στην τέρμα δεξια λωρίδα κινούμενος με περίπου 40χλμ/ωρα ήρθε με τρελό γκάζι απο πίσω μου ένας ταξιτζής με αυτοκίνητο SKODA OCTAVIA και πινακίδα...
TAE 47... και άρχισε να μου κολλάει επικίνδυνα αγνοώντας τις αποστάσεις ασφαλείας.
Ενω λοιπόν ήμουν ακριβώς στο επιτρεπόμενο όριο εντός πόλης και παρα το γεγονός οτι οι υπόλοιπες λωρίδες αριστερά (που είναι και για προσπέραση) ήταν ελεύθερες ο ταξιτζής άρχισε να μου αναβοσβήνει τα φώτα για να επιταχύνω.
Αγνοώντας τον συνέχισα την πορεία μου και ξαφνικά ενω στην ακριβώς αριστερά μου λωρίδα ερχόταν άλλο όχημα (στην ουσια με προσπερνούσε) ο ταξιτζής χωρις να δει καθρέφτες κτλ και ενω ήταν κολλημένος πίσω μου μαρσάρει και βγαίνει αναμεσα στις 2 λωρίδες (πατώντας δηλαδη την διαχωριστική γραμμή) αρχίζωντας να μου κολλάει πλάγια, να με βρίζει, και να με προκαλεί να σταματήσω για να με γ****ει όπως έλεγε.
Πάτησα λοιπόν φρένο για να μη σκοτωθούμε και μπήκε μπροστά μου αρχίζοντας να κόβει, να μη με αφήνει να προσπεράσω απο πουθενά και κάνοντας μου νοήματα και χειρονομίες ακούγοντας τον ταυτόχρονα απο το μισάνοιχτο παραθυρο μου να βριζει φωνάζοντας σαν τρελός.
Σε κάποα φάση λοιπόν βγάζει αλαρμ και σταματάει δεξια κάνοντας μου νόημα παραλληλα με χειρονομίες και βρισιές πάντα στα σταματήσω.Φυσικά έφυγα χωρις να δώσω σημασία και τότε ο εν λόγω "κύριος" μπήκε στο ταξί, άρχισε να το σπινιάρει σαν τρελός ( και όμως ! ) και με παίρνει απο πίσω κολλώντας μου επικίνδυνα,αναβοσβήνοντας τα φώτα, βρίζοντας και κορνάροντας συνεχόμενα σαν τρελός αναστατώνοντας τους πάντες!
Επικοινωνώ με το 100 και μου έδωσαν οδηγίες σε ποιον δρόμο να βγω για να κατεβάσουν περιπολικό. Τότε ο ταξιτζής βλέποντας με να μιλάω στο κινητο την ψυλιάστηκε και αρχισε να με λέει φλώρο και διάφορες άλλες light βρισιές (μπροστα στα άλλα που άκουσα).
Οπότε τον χάνω ξαφνικά. Δεν τελειώνουμε όμως εδώ!
Ο εν λόγω ταξιτζής προφανώς γνωρίζοντας τους δρόμους άψογα έκανε παράκαμψη και βγήκε στον δρόμοι που θα έβγαινα πιο μπροστα απο εμένα στήνοντας μου καρτέρι!

Παρκάρει λοιπόν το ταξί του πάνω στο πεζοδρόμιο σαν κύριος καταλαμβάνοντας το ολόκληρο 100% και κατεβαίνει πεζός.
Εγώ σοκαρισμένος συνεχίζω την πορεία μου μέχρι που τον βλέπω πεζό μπροστά μου να ωρύεται σαν δαιμονισμένος κυριολεκτικά κλείνοντας μου τον δρόμο. Στην προσπάθεια μου να τον αποφύγω μου πετάει τον καφε που κρατούσε στα χέρια όπως και φτύνει προς το αμάξι μου πετυχαίνοντας το 2 στα 2 ! Αφου λοιπόν φεύγω με λίγα χλμ προσεκτικά γιατί αναγκάστηκα να περάσω με κόκκινο καθώς αν σταματούσα θα μου επιθετόταν αυτός άρχισε να τρέχει πεζός πίσω μου πετώντας ακόμα και πέτρες που έβρισκε κάτω στον δρόμο !

Το συμπέρασμα είναι οτι μιλάμε για ενα 100% ψυχικά άρρωστο άτομο εκτός και αν οδηγούσε και εργαζόταν υπο την επήρεια ουσιών ή αλκοολ ( !!! ) το οποίο μπορεί αύριο να μεταφέρει την μητέρα σας, την γυναίκα σας , το παιδί σας!

Μιλάμε για εναν επικίνδυνο άνθρωπο και πάνω απ'ολα επικίνδυνο οδηγό !

Ποιος θα θελε την στιγμή που οδηγούσε σαν τρελός κάνοντας επικίνδυνους ελιγμούς κτλ να ήταν μέσα το παιδί του??

Το σωματείο δεν μπορεί να κάνει κάτι ωστε να τους ελέγχει ??
Πάνω που το επίπεδο των οδηγών πάει επιτέλους να βελτιωθεί αξίζει να χαλάνε τέτοια παράσιτα την εικόνα τους?

Ας το σκεφτούν όλοι και ειδικά οι συνάδελφοι του και ας το έχουν υπόψιν.

Τονίζω πως δεν ειπα τιποτα, δεν προκάλεσα και σε οτι λέω όχι απλα δεν υπερβάλλω καθόλου αλλα αν δεν είσασταν μπροστά να ζήσετε τα γεγονόντα όπως έγιναν απλά δεν μπορείτε να καταλάβετε.

Φυσικά θα γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες αύριο με το φως της ημέρας με πρώτη και καλύτερη τις συστάσεις απο την αστυνομία.

Αναγνώστης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη